Valkuilen van de Kawasaki Z900 2017-2019

DeMarsNL

Rookie
27 feb 2021
2
1
Beste Forumleden,

Ik heb al een tijdje de Kawasaki Z900 in het oog en de nodige reviews wel gelezen of gezien op het internet. Deze zijn allemaal even lovend over deze motor. Toch zou ik van jullie nog een beetje gebruikers ervaring willen. Wat zijn de valkuilen bij de Z900? Los van de banden waar ze op geleverd worden. Hoe is het onderhoud? Zijn er dingen die snel kapot gaan?

Ik hoor graag van jullie.
 
Beste Forumleden,

Ik heb al een tijdje de Kawasaki Z900 in het oog en de nodige reviews wel gelezen of gezien op het internet. Deze zijn allemaal even lovend over deze motor. Toch zou ik van jullie nog een beetje gebruikers ervaring willen. Wat zijn de valkuilen bij de Z900? Los van de banden waar ze op geleverd worden. Hoe is het onderhoud? Zijn er dingen die snel kapot gaan?

Ik hoor graag van jullie.
Ik heb die van mij nu sinds oktober en geen klachten tot nu toe.
 
Ik heb zelf de kawasaki 2020 Z900 nieuw gekocht . Motor schakel slecht , ben er al mee terug geweest naar dealer. Die hebben koppeling opnieuw afgesteld maar dit heeft helaas niet geholpen. Morgen gaat die weer terug ivm slecht opschakelen . Probleem opgelost , lag aan de olie
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de kawasaki 2020 Z900 nieuw gekocht . Motor schakel slecht , ben er al mee terug geweest naar dealer. Die hebben koppeling opnieuw afgesteld maar dit heeft helaas niet geholpen. Morgen gaat die weer terug ivm slecht opschakelen . Probleem opgelost , lag aan de olie
Oke,
Wat voor olie er in zat zal men niet hebben kunnen vaststellen misschien ?
Maar wel wat er nu in zit ?
De Z 900 wordt juist geroemd over het soepele schakelen, dus wel een beetje vreemd…
 
Laatst bewerkt:
idd vreemd dat je Z900 slecht schakelt ja ik heb mijn Z900 uit 2017 nu een paar weken en heb deze juist gekozen omdat de motor soepel loopt en hij soepel schakelt echt een heerlijke motor
 
idd vreemd dat je Z900 slecht schakelt ja ik heb mijn Z900 uit 2017 nu een paar weken en heb deze juist gekozen omdat de motor soepel loopt en hij soepel schakelt echt een heerlijke motor
Inderdaad, de Z900 staat juist bekend om het soepele schakelen.
Wat is het benzineverbruik zo ongeveer in het algemeen ?

Je mag het ook hier posten ;

De Kawa Z 900 2017-2021 ( en verder…)​

 
Inderdaad, de Z900 staat juist bekend om het soepele schakelen.
Wat is het benzineverbruik zo ongeveer in het algemeen ?

Je mag het ook hier posten ;

De Kawa Z 900 2017-2021 ( en verder…)​

Een 1 op 20 heb ik wel gehaald. Maar ligt aan je rechterhand.
 
Inderdaad, de Z900 staat juist bekend om het soepele schakelen.
Wat is het benzineverbruik zo ongeveer in het algemeen ?

Je mag het ook hier posten ;

De Kawa Z 900 2017-2021 ( en verder…)​

heb ik nog niet op gelet moet ik eerlijk bekennen wat het verbruik is en momenteel staat ze in de shop voor val schade hellaas ;(;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan