Vallen, ongeluk zonder motorpak. Ervaringen

jsprglk

Rookie
17 sep 2012
7
0
Haarlem
Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met het vallen of een ongeluk krijgen zonder beschermende kleding?

Wat was de schade aan je lichaam? Iets van geleerd?

(Ik heb NOG geen ervaring met onderuit gaan of een ongeluk, draag wel beschermde kleding, motorlessen)
 
Mja, met zo'n achternaam kan het niet fout gaan toch? :+

Maar hoezo wil je ervaringen? Ben je het aantrekken van de kleding nu al zat en wil je straks met je gewone kleding motorrijden?
Zelf geen ervaring mee trouwens.
 
Ja met 180 keer onderuit gegaan, in men korte broek en petje op maar ik had niks. Beschermende kleding is overrated.
 
Laatst bewerkt:
youtube.... staat genoeg van dat soort idioten die zonder kleding vallen.
gewoon ff goed zoeken :)
 
maatje van me had spijkerbroek en motorjas, moest ff de straat uit rijden naar de schuur om te stallen.. gleed onderuit naast een stoep, been kwam klem te zitten tussen motor en stoep. hij ging stapvoets.. broek gescheurd en hij paar weken mank lopen + fikse schaafwond.

en dan nu dezelfde oefening met 50...
 
Wou je dat graag uitproberen ofzo? |(

Gewoon beschermende kleding dragen ;) Ik ben zelf vorige week onderuit gegaan. Had gewoon beschermende kleding aan, maar wel een breukje in de elleboog en een gekneusde pols.. -O-
 
Ja met 180 keer onderuit gegaan, in men korte broek en petje op maar ik had niks. Beschermende kleding is overrated.


:^

Same here, op het circuit van zandvoort met korte broek en tshirt met 200+ onderuit geremd. Zo de grintbak in, niets aan de hand alleen een kapotte motor.

En de volgende dag viel ik van de trap, enkel gebroken, schouder uit de kom en een hersenschudding :(
 
:^

Same here, op het circuit van zandvoort met korte broek en tshirt met 200+ onderuit geremd. Zo de grintbak in, niets aan de hand alleen een kapotte motor.

En de volgende dag viel ik van de trap, enkel gebroken, schouder uit de kom en een hersenschudding :(