Vallen tijdens lessen

Ik heb mn motor 1 keer met de langzaam slalom op zn zij gelegd. Ik ging te langzaam waardoor die dus niet meer wilde haha. En tja toen maar even netjes erbij gelegd en tegen de instructeur verteld dat mn paard moe was :Y

_O- _O-
 
Ik ben tijdens een AVB les ook eens van de motor afgeknikkerd. Ik wilde keren op de weg. Alles ging goed, behalve dan dat met het insturen de motor begon te bokken omdat ie niet in de goeie versnelling stond. Hop, daar lag ik...
 
Ik heb mijn rijbewijs vorig jaar juni gehaald.

Ik ben tijdens het A gedeelte 2 keer op m'n smoel gegaan (nou ja smoel ik heb altijd op crossmotors gereden dan leer je wel een beetje valbreken). Allebei de keren over het voorwiel onderuit. De eerste keer was bij mijn eerste noodstop. De tweede keer was na een stortbui, een half uur voor het examen van het A gedeelte en ook nog recht voor de ogen van de examinator die net met iemand anders bezig was. _O-
maar toch geslaagd :P
 
Gelukkig nooit gevallen,

wel een paar bijna gevalletjes. Eerste les na 5 meter rem inknijpen, geen gevoel, veel te hard knijpen en voorwieltje blokkeren, liet gelukkig direct weer los dus niet gevallen..

en vlak voor het AVD een koekblikker die bij het pompstation de weg op rijdt, was al op m'n hoede.. hij keek al veel te lang de verkeerde kant uit. Had gelijk een uitwijkproef gedaan..
wel leuk als je dan applaus hoort via je oortje...
 
ik ben (tot nu toe) 1 keer gevallen; ik zou een halve draai maken, maar was met mn gedachten compleet ergens anders.. het voorwiel schoof onder me weg en klabats daar lag ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan