vallende ziekte

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.982
28
vlaieland
De shovels gaan tegenwoordig bijna voor gratis weg.Kunt al leuke FX en scoren voor 5 mile op marktplaats.Heb nog wat ouwe fietsen en een surfplank uit 1978 op zolder liggen.Misschien een leuke ruildeal. _O- _O-
 
LOL die hebben wij dus opgestookt een paar jaar terug.

Ding lag al een eeuw in de tuin te rotten.

En wat meot je er mee als je al 4 boardjes hebt van 5.5 Kg per stuk..

Zon ouwe surf je toch 1x mee in het jaar. Rest van het jaar heb je hernia van het tillen... O-)
 
De shovels gaan tegenwoordig bijna voor gratis weg.Kunt al leuke FX en scoren voor 5 mile op marktplaats.Heb nog wat ouwe fietsen en een surfplank uit 1978 op zolder liggen.Misschien een leuke ruildeal. _O- _O-
noem het maar goedkoop
ik kocht mijn eerste shovel voor 11.000,-- Gulden»»€ 4977,-- en dat is 18 geleden

het meest verbaas ik me nog over mensen die een mexicaan of midden-oosten
zonder kenteken opknapper kopen voor € 5000,-- en daar nog eens minstens
hetzelfde bedrag achteraan gooien, terwijl je een rijdende met kenteken voor
€ 1000,-- meer hebt
 
LOL die hebben wij dus opgestookt een paar jaar terug.
Ding lag al een eeuw in de tuin te rotten.
En wat meot je er mee als je al 4 boardjes hebt van 5.5 Kg per stuk..
Zon ouwe surf je toch 1x mee in het jaar. Rest van het jaar heb je hernia van het tillen... O-)
Pfff, oldskool surfen rules !

@Pitbuell, dit is een surftopic hoor... :+
 
Ha, bijna gratis? Ik heb er 1 helemaal gratis gekregen, wel compleet, maar aan onderdelen, en heb um ook weer doorgestoten als ie klaar is tegen onkosten, 1e revisie tegen kostprijs van de onderdelen en een avond stappen voor hetw erk, daarvoor is het hobby.
Ding van die paardeboer uit Oldebroek, heeft twee nieuwe twin cams gekocht, zonder inruil was dat voordeliger, maar moet ook rest van de zoi in de schuur daar meenemen
Wil er zelf niet op rijden, ze lopen 120/140 op top, stoterstangen rammelen los, en 90 als cruis snelheid is me echt te traag
 
noem het maar goedkoop
ik kocht mijn eerste shovel voor 11.000,-- Gulden»»€ 4977,-- en dat is 18 geleden

het meest verbaas ik me nog over mensen die een mexicaan of midden-oosten
zonder kenteken opknapper kopen voor € 5000,-- en daar nog eens minstens
hetzelfde bedrag achteraan gooien, terwijl je een rijdende met kenteken voor
€ 1000,-- meer hebt
Daar heb ik wel aangedacht, maar je weet niet hoe het blok en de bak eraan toe zijn, en hij is nog niet in je eigen smaak, toen ik eraan begon ( zie mijn website) wist ik wel dat ik hem nooit meer zou kunnen verkopen voor een voor mij aanvaardbare prijs en ik heb hem in mijn eigen smaak. noem het maar hobby. Ik ben niet het type dat een rijdende motor even gaat strippen omdat de versnellingsbak niet mooi glimt of zo, tevens voer ik nog wat verbeteringen door in het blok en wat andere randapparatuur. En de allerbelangrijkste reden ik ben geen evo man. Je moet een beetje gek zijn en er wat pesos tegen aan gooien............maar dan heb je ook wat. en wat betreft de kosten die er over heen komen dan zit je in mijn geval nog laag. Maar de mijne komt dan ook niet te koop, en ik doe dit ook maar eenmalig daarom pakt het ook wat duurder uit maar ik wilde gewoon mijn eigen motor opbouwen.
*D *D
 
noem het maar goedkoop
ik kocht mijn eerste shovel voor 11.000,-- Gulden»»€ 4977,-- en dat is 18 geleden

het meest verbaas ik me nog over mensen die een mexicaan of midden-oosten
zonder kenteken opknapper kopen voor € 5000,-- en daar nog eens minstens
hetzelfde bedrag achteraan gooien, terwijl je een rijdende met kenteken voor
€ 1000,-- meer hebt
de enigen die daarom kunnen lachen zijn die brabander en Bennie Haverkort..
 
Ha, bijna gratis? Ik heb er 1 helemaal gratis gekregen, wel compleet, maar aan onderdelen, en heb um ook weer doorgestoten als ie klaar is tegen onkosten, 1e revisie tegen kostprijs van de onderdelen en een avond stappen voor hetw erk, daarvoor is het hobby.
Ding van die paardeboer uit Oldebroek, heeft twee nieuwe twin cams gekocht, zonder inruil was dat voordeliger, maar moet ook rest van de zoi in de schuur daar meenemen
Wil er zelf niet op rijden, ze lopen 120/140 op top, stoterstangen rammelen los, en 90 als cruis snelheid is me echt te traag
waar heb je het over ?????
 
Daar heb ik wel aangedacht, maar je weet niet hoe het blok en de bak eraan toe zijn, en hij is nog niet in je eigen smaak, toen ik eraan begon ( zie mijn website) wist ik wel dat ik hem nooit meer zou kunnen verkopen voor een voor mij aanvaardbare prijs en ik heb hem in mijn eigen smaak. noem het maar hobby. Ik ben niet het type dat een rijdende motor even gaat strippen omdat de versnellingsbak niet mooi glimt of zo, tevens voer ik nog wat verbeteringen door in het blok en wat andere randapparatuur. En de allerbelangrijkste reden ik ben geen evo man. Je moet een beetje gek zijn en er wat pesos tegen aan gooien............maar dan heb je ook wat. en wat betreft de kosten die er over heen komen dan zit je in mijn geval nog laag. Maar de mijne komt dan ook niet te koop, en ik doe dit ook maar eenmalig daarom pakt het ook wat duurder uit maar ik wilde gewoon mijn eigen motor opbouwen.
*D *D
hobby is goed excuus
maar extra kosten in jouw geval laag, blokrevisie ?

wat doet die klont blauwe meuk op je bak ?
 
Een rijdende shovel voor 6000 euro ? ........... doe ons er dan maar drie.

top van 120...............gemiddelt 90......
Los rammelende stoterstangen?
Dit verdient de shovel niet heren,smaken verschillen maar een mooie strakke en kale shovel kan in onze ogen wedijveren met de hydra.


 
Laatst bewerkt:
Daar zit een asje achter zoals jij ongetwijffeld ook zal weten, en die wil wel eens zweten, ik heb hem royaal ingesmeerd, omdat je er later bijna niet meer bij kan.
Tip;doe ook een flinke klodder tegen waar de hoofdas uit het tandwiel komt.WIL DIE OOK NOG WEL EENS LEKKE. :Y _O-
 
Als we klaar zijn met het blok gaan we verder met de bak.
Foto's en het verhaal erbij,komen ook
Alles op zijn tijd.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan