Valpartij A 29 afslag oud-beijeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.701
111
Melissant
Helaas moeten contstateren dat er vanmiddag een Kawasaki ZX-R onderuit is gegaan bij afslag Oud-Beijerland, snelweg op richting Rotterdam. Hoop dat de rijder geen letsel opgelopen heeft, zag wel de fiets opgetild worden door heren agenten. Iemand enig nieuws ?
 
Tja, ik heb al vaak meegemaakt dat ik daar aardig ging glijden in de bocht. Ik heb altijd de indruk dat het asfalt daar gladder is dan normaal.
 
Was het daar ook zo'n pleuris weer als in omgeving utrecht/hilversum?

Vind regen nooit prettig, zeker niet als er 5-6 cm water op asvalt blijft staan.
 
Rond 1300 gebeurd en toen was het nog droog in deze omgeving. Volgens mij ging het om een groene kawa ZX-6R...
 
tis idd een lekker bochtje daar.. het is iig niet de eerste keer dat er daar
iemand onderuit gaat.. ik woon nu 3 jaar in oud beijerland en heb nu al 3 keer gelezen in de krant dat er daar iemand plat ging, met deze kawa dus 4 keer..
hoop idd dat alleen zijn/haar ego gedeukt is..
 
Tsja, vanmiddag ook een ongeluk gezien bij het AMC (lekker dichtbij het ziekenhuis :P ) Een zwarte 600RR die onderuit gereden was. Zat geen sticker op. Toen ik een motor zag staan in de verte met politie dacht ik meteen aan Thunderer die daar ook schijnt rond te spoken :P
 
Daar rij ik ook ongeveer elke dag.
Echt een bocht waar ik niet durf scherp in te sturen. Altijd troep op de weg, altijd van die rare tekeningen in het asfalt. Ik vertrouw het daar voor geen meter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan