Valpartij in scene gezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ValeRossi

Die hard MF'er
2 mrt 2004
548
0
Barendrecht
Tijdje geleden een filmpje van hier gedownload. In een bocht een zwarte motor. Het filmpje heet fimwss. Heel vreemd. De motorrijder in kwestie zit in de bocht en net als vangrail ophoudt en hij de bocht inhangt juist op dat moment gaat hij van 40 graden even naar 30 graden en rijdt berm in waar hij of zij ten val komt.

Vindt het maar een vreemde manier van uit de bocht vliegen, maar goed. Wie het weet mag het zeggen. Kan het filmpje niet meer vinden hier op MF.

En dan zag ik ook nog een ander filmpje wat ook (vind ik dan) zo nep is als wat.

De link naar dat filmpje heb ik wel:

http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed3/cr_d_Right.avi

Het hoeft natuurlijk niet nep te zijn, maar het ziet er wel zo uit.


Laten we hier even over discussieren!
 
OEI...
Neem dat maar effe terug dat het filmpje nep is, zullen ze niet leuk vinden :)

Is volgens mij dus NIET nep.

edit:
kan me vaag nog herinneren dat daar een hele tijd terug een topic over was.
 
Tijdje geleden een filmpje van hier gedownload. In een bocht een zwarte motor. Het filmpje heet fimwss. Heel vreemd. De motorrijder in kwestie zit in de bocht en net als vangrail ophoudt en hij de bocht inhangt juist op dat moment gaat hij van 40 graden even naar 30 graden en rijdt berm in waar hij of zij ten val komt.

Vindt het maar een vreemde manier van uit de bocht vliegen, maar goed. Wie het weet mag het zeggen. Kan het filmpje niet meer vinden hier op MF.

En dan zag ik ook nog een ander filmpje wat ook (vind ik dan) zo nep is als wat.

De link naar dat filmpje heb ik wel:

http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed3/cr_d_Right.avi

Het hoeft natuurlijk niet nep te zijn, maar het ziet er wel zo uit.


Laten we hier even over discussieren!

nou die kerel van dat laatste filmpje was niet verzekerd, dus dat was echt niet met opzet |(
 
knip

En dan zag ik ook nog een ander filmpje wat ook (vind ik dan) zo nep is als wat.

De link naar dat filmpje heb ik wel:

http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed3/cr_d_Right.avi

Het hoeft natuurlijk niet nep te zijn, maar het ziet er wel zo uit.


Laten we hier even over discussieren!


Wat is hier nep aan? Je ziet toch gewoon dat die goof op zijn snufferd gaat (waarschijnlijk omdat hij bij het gaan verzitten voor een knee-down met zijn linker voet van zijn stepje afglijdt).

Niet nep, wel dom.
 
Wat is hier nep aan? Je ziet toch gewoon dat die goof op zijn snufferd gaat (waarschijnlijk omdat hij bij het gaan verzitten voor een knee-down met zijn linker voet van zijn stepje afglijdt).

Niet nep, wel dom.

Welke motorrijder ik het ook laat zien iedereens eerste reactie is: NEEEEHEEEEEEP!!!

Dus niet dat ik het niet geloof, maar jij of wie dan ook kan iedereen die het niet gelooft overtuigen dat het niet nep is!
 
we rijden niet allemaal zo goed als jij :r

Echt het is niet te geloven! Scheld ik hier iemand uit? Zet ik hier iemand voor schut? Ik leg alleen maar mijn constatering neer. Goh wat een misdrijf he? Je kan ook gewoon normaal reageren natuurlijk zoals volwassen mensen dat doen.
 
1. Motor is rijp voor de sloop, dus who cares?
2. Oud motorpak?

Weet ik veel? Waarom worden motortellers teruggedraait?

lekker realistisch |(
als het ff anders had gelopen had ie gekruld om die lantaarnpaal gelegen.
en waarom zou je jezelf in een oud motorpak laten glijden? voor het zelfde geld scheurt ie uit en ligt er 3 meter vlees op dek |(

stomme discussie dit....
 
stomme discussie dit....

Dat zeg jij. Gelukkig was jij erbij en ken je de man. Of je was er niet bij. Who cares. Ik neem het gelijk van je aan! Bedankt voor je volwassen gedrag! Ik zal voortaan mijn vragen voor me houden.

Bedankt kerel! TOP!
 
Dat zeg jij. Gelukkig was jij erbij en ken je de man. Of je was er niet bij. Who cares. Ik neem het gelijk van je aan! Bedankt voor je volwassen gedrag! Ik zal voortaan mijn vragen voor me houden.

Bedankt kerel! TOP!

Hé hé, niet huilen, er is pap genoeg voor iedereen ;)
 
neemt niet weg dat het een beetje een rare crash is. Hij hangt in die bocht en tilt z'n linkervoet op en valt.
Waarom tilt ie z'n voet op :?
 
Dat zeg jij. Gelukkig was jij erbij en ken je de man. Of je was er niet bij. Who cares. Ik neem het gelijk van je aan! Bedankt voor je volwassen gedrag! Ik zal voortaan mijn vragen voor me houden.

Bedankt kerel! TOP!

ik beantwoord je vragen en jij reageert zo. wie is hier nou onvolwassen bezig |(
 
Welke discussie?

Ik heb dit filmpje volgens mij ook al eens gezien, toen het net gebeurd was. Met de verhalen van de betrokkenen erbij. Denk niet dat je jezelf express tussen 2 verkeersborden door laat glijden om het verzekeringsgeld.

Topic gaat dus dicht omdat hier de integriteit van 1 van de gebruikers in twijfel wordt getrokken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan