Valpartij Met Fireblade 1996! Gevraagd tips en advies!!!!

Insane Bane

MF veteraan
14 apr 2005
2.164
0
Zaanstad
Ik wil net naar trainen gaan op mijn oude vertrouwde Blade.
Ik zwaai nog ff naar mijn lieve vriendin, als er een busje van rechts langzaam aan komt rollen.

IK geef een heel klein beetje gas bij om het busje niet te hinderen.
Alles heel rustig tot mijn achterwiel wild begint uit te breken en mij van mijn Schatje af gooit.

Ik wat zere plekken, maar mijn blade heeft enorm veel kuip schade en wat verbogen dingen.

Technisch verwacht ik niet al te veel problemen hoewel het nu te donker is om goed te controleren.

Maar de kuip is aan de linkerkant goed beschadigd en ook een paar flinke breuken en scheuren. Ook ontbreken er wat stukjes her en der die ik ff niet kon vinden op straat.

Wat ik niet snap is dat ik al 8 jaar door weer en wind rij, ook met sneeuw en ijzel.
En dan zo lulllig op mijn bek ga met zo'n lage snelheid.

Ik vrees dat ik van mijn Blade een Fighter moet gaan bouwen, tenzij iemand nog een setje kuipen weet te liggen in het zwart met geel.

Graag ontvang ik van jullie tips voor het bouwen van een Fighter en ook graag plaatjes van bestaande BladeFighters.



Hieronder: Mijn schatjes in betere dagen.

full



 
volgens mij is het een stuk makkelijker om hier ff een zoekopdracht te plaatsen met wat je nodig hebt, scheelt je een hoop gebel
http://www.motoronderdelenlijn.nl/


Mijn ervaring is als ik zo'n ''advertentie'' plaats dat er bijna niemand op reageerd.
En als ik dan bel dan hebben ze het ineens wel?
Oftewel de meeste nemen de moeite niet om te zoeken n.a.v. een mailtje en wel tijdens een telefoontje. -O-
 
Laatst bewerkt:
'98er kuip past niet op een 97er.
Ik heb een '97er maar deze is omgewaaid paar weken geleden, en nu plaats ik wel een 98er topkuip (heb aardig wat erbij moeten regelen : ruitje, koplamp, topkuipframe, spiegel frame, binnenpaneeltjes, spiegels)

Ik heb de complete '97er voorkant over, en wil deze misschien ook wel verkopen, alleen andere kleur. dus spuiten moet je zoiezo
 
Laatst bewerkt:
'98er kuip past niet op een 97er.
Ik heb een '97er maar deze is omgewaaid paar weken geleden, en nu plaats ik wel een 98er topkuip (heb aardig wat erbij moeten regelen : ruitje, koplamp, topkuipframe, spiegel frame, binnenpaneeltjes, spiegels)

Ik heb de complete '97er voorkant over, en wil deze misschien ook wel verkopen, alleen andere kleur. dus spuiten moet je zoiezo


Spuiten doe ik zoiezo want rondom is ze bekrast. Dus als je hem kwijt wil neem ik hem graag over! :Y
 
Kijk eens hier voor kuipwerk :
http://www.goparts.nl/default.asp?G...POLYESTER PARTS EN KUIPEN&T1=HONDA&T2=CBR 900
of
http://www.mainlinemotorcycles.nl/index.php?a=onderdelen&do=show&id=29

en als je stickers nodig hebt kijk eens http://www.styleworks.at/haupt.htm

voor € 99,00 heb je een complete sticker set voor jouw 1996 zwarte blade

Peter ik zag dat je die duitse site aangaf voor een complete stickerset. Heb jij/of iemand anders ervaring met bestellen.

Ik heb precies dezelfde motor als de TS en wil stickers hebben. weet alleen niet hoe ik ze moet bestellen want kan geen duits.
 
Jeroen, succes met het herstel, van jezelf en van de blade. Je bent al een stuk verder door er geen fighter van te maken ;)

Heb niks tegen de fighters maar vind zelf origineel ook stukken mooier.
Had je wat plannen voor een andere kleurstelling?

Eerst zelf herstellen, dan binnekort weer :] komt goed!
 
Hey Insane Bane.

Heb jij al stickers gevonden voor jouw blade. Ik heb namelijk precies dezelfde motor als jij alleen ik ben aan de rechterkant (uitlaatkant) gevallen.

Ook ik zoek stickers.

Heb jij al wat gevonden???

Stickerzone.nl kan ze niet maken.
 
Ik wil net naar trainen gaan op mijn oude vertrouwde Blade.
Ik zwaai nog ff naar mijn lieve vriendin, als er een busje van rechts langzaam aan komt rollen.

IK geef een heel klein beetje gas bij om het busje niet te hinderen.
Alles heel rustig tot mijn achterwiel wild begint uit te breken en mij van mijn Schatje af gooit.

Ik wat zere plekken, maar mijn blade heeft enorm veel kuip schade en wat verbogen dingen.

Technisch verwacht ik niet al te veel problemen hoewel het nu te donker is om goed te controleren.

Maar de kuip is aan de linkerkant goed beschadigd en ook een paar flinke breuken en scheuren. Ook ontbreken er wat stukjes her en der die ik ff niet kon vinden op straat.

Wat ik niet snap is dat ik al 8 jaar door weer en wind rij, ook met sneeuw en ijzel.
En dan zo lulllig op mijn bek ga met zo'n lage snelheid.

Ik vrees dat ik van mijn Blade een Fighter moet gaan bouwen, tenzij iemand nog een setje kuipen weet te liggen in het zwart met geel.

Graag ontvang ik van jullie tips voor het bouwen van een Fighter en ook graag plaatjes van bestaande BladeFighters.



Hieronder: Mijn schatjes in betere dagen.

[afbeelding]
Da's balen allebij je schatjes in de kreukels en jij ook .Al het goede komt in drieen.zegt men.Sterkte met het herstel alle drie.
 
Hey Insane Bane.

Heb jij al stickers gevonden voor jouw blade. Ik heb namelijk precies dezelfde motor als jij alleen ik ben aan de rechterkant (uitlaatkant) gevallen.

Ook ik zoek stickers.

Heb jij al wat gevonden???

Stickerzone.nl kan ze niet maken.

Nee ik heb ze nog niet gevonden maar als Ze weer origineel wordt bestel ik ze daar.

Ik zal zo ff voor je kijken, mijn Duits is wel redelijk.
 
Nee ik heb ze nog niet gevonden maar als Ze weer origineel wordt bestel ik ze daar.

Ik zal zo ff voor je kijken, mijn Duits is wel redelijk.
Ik had ergens gelezen dat het geen goeie stickers zijn die ze leveren.

Kan alleen niet meer vinden waar. Wel op dit forum.

Ben eerlijk gezegd benieuwd wat het kost als ik ze origineel bestel bij honda zelf.
 
vervelend insane...........gelukkig heb je zelf niet iets ernstigs (ok pijn is nooit fijn, maar je begrijpt wat ik bedoel).

suc6 met het schadeherstel, maar dat komt helemaal goed denk ik!
 
Thx voor de site.

Jullie stunteam worden ook voorzien van hun stickers toch?? Hoe is de afwerking ervan en hebben ze een beetje ervaring.

Zal eens een mailtje sturen.

ja, wij krijgen de stickers van www.allstar.nl
Zijn goed afgewerkt en plakken ook erg goed! Hij kan ook reflecterende stickers etc. maken 8-) Onze www.rwpstuntriding.com zijn ook reflecterend, supergaaf als je er een foto van maakt met flits :Y
 
ja, wij krijgen de stickers van www.allstar.nl
Zijn goed afgewerkt en plakken ook erg goed! Hij kan ook reflecterende stickers etc. maken 8-) Onze www.rwpstuntriding.com zijn ook reflecterend, supergaaf als je er een foto van maakt met flits :Y

Zou het mogelijk zijn dan of hij die stickers voor ons ook kan maken. Ik heb alleen een foto hoe het erop zit maar geen tekeningen met maten of iets dergelijks.

Toch ben ik zeer benieuwd hoe duur ze zijn via de dealer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan