Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar een wil is, is een weg.dan kan je het niet testen.
Waar een wil is, is een weg.
Een prop draaien om de inlaatkant van de carburateur af te sluiten met een nippel voor perslucht. De betreffende cilinder in BDP en dan druk er op. Dan kan je met zeepsop zien of er lekkage is.
Niet teveel druk, anders plopt je gashuis er af
Waar een wil is............
Maar waarom zou je valse lucht zoeken bij een motor die niet loopt? Volgens mij heb je dan je prioriteiten niet op een rijtje.
Wat zou ik nu het beste kunnen doen?
Je weet toch dat hij totaal geen verstand heeft van die motor,dan gaan kleppen stellen,klepspeling al gekontroleerd ?
van wat ik zo lees zou ik niets vertrouwen van wat die verkoper zegt, en alleen voort gaan op wat ik zelf vast stel. vermits het blok open geweest is bij de verkoper, zelf blok weer open smijten , helemaal !
lijkt mij eerder dat er open luchtfilter opgezet zijn, zonder de carbs aan te passen
Motor start slecht, koppeling lijkt niet te altijd te pakken. Reden volgens verkoper: er moet een filmlaag worden opgebouwd aangezien er nieuwe olie is in gekomen. Motor lekt olie, volgens verkoper omdat de carter schroeven niet vast genoeg zijn gedraaid.
De motor laten staan.Oke, dat dacht ik al, kon het al nergens vinden....
Wat voor stappenplan zouden jullie volgen in de volgende situatie. De motorzaak is druk, heeft weinig tijden. Buiten dat ik graag wil snappen waarom die het niet doet...
Kawasaki Z750 uit 1985. Ken de motor niet, gekocht in de huidige staat. Wat ik wel weet is van de verkoper.
Wat zou ik nu het beste kunnen doen?
Aan de mengselschroeven draaien is niet echt slim.
Uhhhh je hebt geen enkel idee van hoe motorfiets techniek werkt en toch koop je dan zo'n pruts geval.
Het plaatje zag er zeker mooi uit?
Ik persoonlijk denk dat je een oud afgetrapt hok in je maag gesplitst hebt gekregen wat alleen optisch opgeleukt was en naar bratstyle omgebouwd was omdat dit nu momenteel erg in trek is en leuk geld op brengt terwijl het weinig kost om een motor naar die stijl om te bouwen.
Als ik jou was zou ik een goedlopende en goedrijdende origineel exemplaar zoeken van jou model motor en dan vervolgens alles ombouwen wat er aan jou motor niet goed is.
Anders wordt het gegarandeerd een financieel bodemloze put.