valt ook es binnen..

mordicus

Rookie
29 sep 2004
12
0
Hamsterdam
zo dan, na 25 jaar motorrijbewijs voor t eerst op een forum... *kuch* .. 8-)

Meteen mn dagelijkse bike erbij... een kawa 454 ltd uit '86....ehh...licht zegt u?... ja, en zeer praktisch..doe er alles mee, stad, lange ritten, bevalt prima, en dankzij zn rattige uiterlijk redelijk met rust gelaten in de stad....(even afkloppen)... en..echt sloom is ze niet bepaald... ze heet bruta.

full


and I'm proud of her... :9

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/124769/ef3823d5a129410c1462a8aa02442ea4 (Kawa-small.jpg)​
 
Niks mis mee die Kawa! :) :)
full

zo dan, na 25 jaar motorrijbewijs voor t eerst op een forum... *kuch* .. 8-)

Meteen mn dagelijkse bike erbij... een kawa 454 ltd uit '86....ehh...licht zegt u?... ja, en zeer praktisch..doe er alles mee, stad, lange ritten, bevalt prima, en dankzij zn rattige uiterlijk redelijk met rust gelaten in de stad....(even afkloppen)... en..echt sloom is ze niet bepaald... ze heet bruta.

(Afbeelding)

and I'm proud of her... :9
 
ZO!... wat een welkom zeg... geweldig! :)

Als ik een traantje van ontroering zou laten zou ik die meteen wegpinken 8-)
 
TOch niet TEGEN ofzo he?? ;)

(Afbeelding)

Hehehe..tegen wat?... tegenwind....tegengas... tegen het milieu... :P ..euhh... ja!....tegen poetsen ben ik wel... niet poetsen maar rijden! ... en de pekel erafspoelen in de winter..hier en daar wel invetten...thats all.

Ooit had ik een moulinex grilloven, die was "zelfreinigend" ... zo'n matzwarte laag van binnen...ideaal! ...dus mn kawaak ook maar zo'n laagje gegeven. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan