Van ‘running lights’ knipperlichten maken

Maudvs

Rookie
14 okt 2022
2
1
Goede avond,

Ik heb op mijn motor de zogenaamde ‘running lights’ zitten maar ik vind ze niet duidelijk genoeg bij daglicht dus ik wil ze gewoon laten knipperen, maar dit lukt me niet. Kan iemand me hierbij helpen?
4C13F737-0B41-48C1-93B2-8B02D829487B.jpeg
 

Bijlagen

  • 393668BA-4007-44D0-9A82-3BAD3D5AE251.jpeg
    393668BA-4007-44D0-9A82-3BAD3D5AE251.jpeg
    152,9 KB · Weergaven: 31
Had een van mijn FZ's ook. Gewoon een stekker eruit trekken. Als het niet de goed is terug steken en een van de andere twee proberen.

Je kunt wel meten en uitzoeken, soms is trail and error gewoon makkelijker en sneller ;)
 
Dat zal toch meten worden. maar als ik mag gokken dan de rode draden door knippen (rood is meestal een constante draad )
probeer eerst 1 rode, draden kun je wel weer makkelijk fixen.
Knippen?????? naast een stekker? Hoe haal jij de stofzuiger van het stroom af |(
 
Het lijkt trouwens wel of de rode draad erbij gefrot is.
Volgens mij horen er 3 draden naar je knippers te gaan, waarvan de running lights zwakker branden (lager wattage) dan de knipperlampies.
Tenminste, da's bij mijn Kawa.
Heb je een US geimporteerde fiets? (icm europese knippers... dan branden je running lights nu net zo fel als je knippers en dat kan weer verwarrend zijn voor de mede weggebruikers (en zijn in NL daarom niet toegestaan O-) O-) )
 
Het lijkt trouwens wel of de rode draad erbij gefrot is.
Volgens mij horen er 3 draden naar je knippers te gaan, waarvan de running lights zwakker branden (lager wattage) dan de knipperlampies.
Tenminste, da's bij mijn Kawa.
Heb je een US geimporteerde fiets? (icm europese knippers... dan branden je running lights net zo fel als je knippers en dat kan weer verwarrend zijn voor de mede weggebruikers (en zijn in NL daarom niet toegestaan O-) O-) )
Verwarrend is het voor de lezers, totaal gebrek aan info, een compleet nutteloze foto... geen merk en type motor... van mij geen inzichten, ik wacht af...
 
Ik had de postzegel onder de startpost niet opgemerkt, daar kan je de rode draad uit de connector trekken, dan zwijgen je running lights nu, in de toekomst en voor altijd... als dat teminste je bedoeling is...
 
running lights ombouwen naar knippers gaat niet.
Er zijn vast verschillende manieren waarop running lights worden aangestuurd, jouw stelling is te stellig.

Bij de '86 FZ750 (US import) gingen er drie draadjes naar de knipperlichten. Een was de aarde draad, eentje voor het knipperen en eentje om de pinker op halve kracht te laten branden als je ze niet liet knipperen. Door het laatste draadje los te trekken werkte het als gewone standaard knipperlichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan