Van 0 tot 100 tijden :-)

komen ze allemaal met een zwarte uitvoering?

lekker bijzonder dan :z


tjah das smaak maar ik vind zwart wel een tijdlose "kleur" en dat kun je van heel veel andere kleuren niet zeggen. Te denken aan de sportbikes van begin jaren '90 met al die felle gele oranje kleuren. Is nu toch geen gezicht meer
 
tjah das smaak maar ik vind zwart wel een tijdlose "kleur" en dat kun je van heel veel andere kleuren niet zeggen. Te denken aan de sportbikes van begin jaren '90 met al die felle gele oranje kleuren. Is nu toch geen gezicht meer
tja smaken verschillen natuurlijk,maar opvallen blijft interesant op de motor,ik vind die zwarte nog onveiliger,je valt helemaal weg in het verkeer,maar goed is allemaal oftopic .
 
tja smaken verschillen natuurlijk,maar opvallen blijft interesant op de motor,ik vind die zwarte nog onveiliger,je valt helemaal weg in het verkeer,maar goed is allemaal oftopic .


tjah als je 's avonds rijd wel jah, maar overdag valt zo'n zwart ding op dee weg denk ik wel goed op ;)
 
Even iets anders....
ben erg aant kijken nr die nieuwe zx10-r of de nieuwe R1
R1 is mooier... mr die zx10 heeft meer vermogen...
Wat vinden jullie?
kanniet kiezen :?
Om het vermogen zou ik 't niet doen, scheelt maar een paar pk (ik bedoel géén folder pk's ;) ). Bovendien heeft de nieuwe GSX-R1000 nóg meer vermogen én meer koppel.
Uiterlijk weet ik niet, ik vind de R1 mooier dan de ZX, is alleen voor mij niet zo belangrijk. Kijk eerst maar eens welke je het lekkerst vindt rijden.
 
Even iets anders....
ben erg aant kijken nr die nieuwe zx10-r of de nieuwe R1
R1 is mooier... mr die zx10 heeft meer vermogen...
Wat vinden jullie?
kanniet kiezen :?


zowiezo,...heet je Rossi ofzo :?
ik heb buiten de grote circuit jongens ( :} )om nog nooit iemand zijn PK's tot op de laatste uit zo'n motor zien persen, als je tot 75% gebruikt ben je al een hele grote jongen hoor...dus rij wat voor jou het mooiste/ lekkerste/geilste rijd want effectief gebruiken doe je het toch niet. O-)

en mocht ik het fout hebben, dan zou ik als ik jou was toch eens gaan denken aan een carriere verandering als prof coureur ;)
 
zowiezo,...heet je Rossi ofzo :?
ik heb buiten de grote circuit jongens ( :} )om nog nooit iemand zijn PK's tot op de laatste uit zo'n motor zien persen, als je tot 75% gebruikt ben je al een hele grote jongen hoor...dus rij wat voor jou het mooiste/ lekkerste/geilste rijd want effectief gebruiken doe je het toch niet. O-)

en mocht ik het fout hebben, dan zou ik als ik jou was toch eens gaan denken aan een carriere verandering als prof coureur ;)

Maar ook als je maar 75% gebruikt moet je zoveel mogelijk pk's hebben!!!
75% van 160 pk is nu eenmaal meer dan 75% van 155 pk :+
 
Maar ook als je maar 75% gebruikt moet je zoveel mogelijk pk's hebben!!!
75% van 160 pk is nu eenmaal meer dan 75% van 155 pk :+


zucht!...
full






:+
 
Valt mij nu ook pas op trouwens, 312 voor de Agusta! :P En accelleratie is ook errug rap.

Maar als je kijkt hoe weinig verschil er tussen de tijden zit....komt omdat je eigenlijk niet sneller meer kunt optrekken, vooral door het voorwiel dat omhoog komt, alleen vanaf pakweg 160 kan je de echte verschillen zien, tussenaccelleraties zeggen veel meer dan vanaf 0, daarom ook het kleine verschil tussen de R1 en ZX12R.
 
mijn kreidler ging van 0-100 in 8 jaar... heb hem nu omgebouwd tot motor,... loopt nu +/- 140..... in een tijd een vette 30 sec.... maar wel 50cc!!! WOEI :] ...
Ik heb een gsxr-600 maar mn ouwe kreidler is net zo (bijna) fijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan