van 16" naar 17" voorwiel blade sc28

-Z-ander

MF veteraan
22 dec 2003
2.673
0
Terneuzen
goedenmiddag!!

ik heb een fireblade sc28 uit '94, en deze heft dus een 16" voorwiel, mar ik zou er graag een 17" wiel in willen hebben zodat ik er supercorsa's op kan leggen.

Wie kan mij vertellen van welk model ik een voorwiel kan gebruiken en hoe het zit met afstandbussen en remschijfophanging et?

mvg Sander
 
Waaromn wil je persé sc onder de blade hangen? Wedstrijden op het circuit of voor sportief gebruik op de straat? Tegenwoordig heb je echt wel goede banden voor de 16" velg hoor (metzeler M3, Dunlop Sportmax Qualifier II of de BT016...)
 
Waaromn wil je persé sc onder de blade hangen? Wedstrijden op het circuit of voor sportief gebruik op de straat? Tegenwoordig heb je echt wel goede banden voor de 16" velg hoor (metzeler M3, Dunlop Sportmax Qualifier II of de BT016...)

meerdere redenen:

ik rijd nu met bt-016's en dat bevalt erg goed.
Maar ik rijd er ook mee op circuit en dan heb ik liever supercorsa's.
Bovendien kan ik dan op straat rijden met ex-circuit supercorsa's die ik of nieuw koop en er zelf eerst mee op circuit rijd, of al 2e hands koop maar waar nog goed mee te rijden is op de openbare weg.
Bovendien rijd ik bijna 20.000 km op een jaar en dan scheelt het me ook nog eens een hoop geld. :)
 
hey,

is het wiel nog in goede staat, ook de lagers?
en welke kleur is het wiel?

zeg anders maar wat je er voor vraagt

Alles is 100% alleen wat beschadigingen aan de rand.
Het is een zwart 3 spaaks wiel. 1 op 1 uitwisseling.
incl. 2 goede schijven van 4.5mm.

ik zal mijn advertentie bij te koop aangeboden even updaten.
zoek daar maar, dan zie je de foto's.

groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan