Dag allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb een kawasaki z1000 uit 2003
Hier is de uitlaat door de vorige eigenaar aangepast. Officieel heeft de z 1000 2 uitlaten, maar heb er nu dus maar 1.
een leovince aan de rechterkant.
Ik heb al hier en daar wat gekeken en kan nog wel de originele onderdelen te vinden om de verdeler weer naar 2 kanten te krijgen.
Maar ik vraag mij af wat voor invloed, voor/nadelen het heeft om 2 of 1 uitlaat te hebben.
Er gaat nu natuurlijk meer gas uit mijn uitlaat dan als ik er 2 zou hebben.
Maakt dit meer lawaai of maakt 2 uitlaten meer lawaai.
Denken jullie dat het de moeite waard is om er weer 2 onder te hangen?
Ik heb een vraagje, ik heb een kawasaki z1000 uit 2003
Hier is de uitlaat door de vorige eigenaar aangepast. Officieel heeft de z 1000 2 uitlaten, maar heb er nu dus maar 1.
een leovince aan de rechterkant.
Ik heb al hier en daar wat gekeken en kan nog wel de originele onderdelen te vinden om de verdeler weer naar 2 kanten te krijgen.
Maar ik vraag mij af wat voor invloed, voor/nadelen het heeft om 2 of 1 uitlaat te hebben.
Er gaat nu natuurlijk meer gas uit mijn uitlaat dan als ik er 2 zou hebben.
Maakt dit meer lawaai of maakt 2 uitlaten meer lawaai.
Denken jullie dat het de moeite waard is om er weer 2 onder te hangen?