van 25 kw naar origineel? Kentekenbewijs dan? :S

Zen77

Rookie
6 jul 2004
22
0
Hengelo
Beste riders,

Vanochten met vol enthousiasme naar RDW gereden, daar tijdens de keuring bleek de motor (XJ600 S) een 25 kw ding te zijn. Niet erg in eerste instantie, maar over een paar maanden wil ik graag dat ding op origineel laten rijden.

Ik heb vele topics gelezen van 25 kw maar nog niet een van 25 kw naar normaal. Please help me luitjes....

1. Wat zijn de verwachte kosten?
2. Hoe kan ik dat doen of moet de dealer dat doen?
3. Wat kost t om kentekenbewijs goed te laten zetten?

Many many thanks. :}

A newbie biker :)
:]
 
He zen

Heb zelf in februarie een zx6r gekocht die alleen in de papieren nog 25KW was.
Na een telefoontje met de RWD bleek dat ik mijn kenteken deel 1 moest opsturen met begeleidend briefje.

Zei zouden dan in de administratie alles in orde maken en mijn spullen weer terug sturen...

Tja.. moet het nog steeds even doen :X (dit weekend maar even.. bedankt voor de reminder) Kan je dus niet vertellen hoeveel het gaat kosten...
 
Ik moet het ook nog even doen! Dik een week geleden is mn begrenzer er ook uitgehaald maar nog steeds mn kenteken niet opgestuurd.

Volgens mij moet je alle 3 de delen opsturen :? (ik zal deze week nog maar ff bellen voor de zekerheid) maar wat de kosten zijn weet ik ook niet!

Wat de kosten zijn voor het op vol vermogen zetten van je motor scheelt per motor/dealer. Bij mij waren er 4 ringen ingezet, deze kunnen door elke dealer worden verwijderd! Ligt er dus maar net aan hoe deze is begrenst.
 
Thanks luitjes, ik zal vandaag eens RDW bellen....

Nu nog wachten op mooi weer.... Vandaag is het prachtig, maar heb mijn kentekenbewijs nog niet ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan