Van 4 naar 2!!!!!

Gefeliciteerd!! Weer een Mille! :+
Mooie fiets! Ik had die Mille ook zien staan, maar ben toch gegaan voor de blauwe. Zie topic "hiep hiep hoera".

Er komen veel Milles bij de laatste tijd....
Wat is dat nu? De derde in 2 weken? :}
 
Duidelijk een heel mooie fiets! Naar mijn persoonlijke mening zeker ook veel mooier dan de R1. Het leuke van een RSV is dat je 'm ook door de straat hoort komen omdat 'ie beneden de 8000 RPM óók geluid maakt :] !!! Iets waar de 4 cilinders nog iets van kunnen leren! })
 
Duidelijk een heel mooie fiets! Naar mijn persoonlijke mening zeker ook veel mooier dan de R1. Het leuke van een RSV is dat je 'm ook door de straat hoort komen omdat 'ie beneden de 8000 RPM óók geluid maakt :] !!! Iets waar de 4 cilinders nog iets van kunnen leren! })

* kuch * ;)
 
Gefeli, zelfde uitlaatsysteem als Gerard (Wösten) zie ik.

Dat klonk op de MFCD bijzonder lekkerrrrrrrr.

:]
 
Het leuke van een RSV is dat je 'm ook door de straat hoort komen omdat 'ie beneden de 8000 RPM óók geluid maakt :] !!! Iets waar de 4 cilinders nog iets van kunnen leren! })
Draait zo'n Mille ook ooit meer dan 8000 toeren :? ( of loopt ie dan kapot }) )
 
Jaja, het is gebeurt, ik ben overstag. En ik moet zeggen, wat een gevoel, wat een andere manier van rijden, tis echt super!!

Ik heb em nog maar net natuurlijk, maar HET grote verschil wat ik nu merk is de "eenheid" van de fiets. Alles hoort bij elkaar, kweenie precies hoe ik het moet uitleggen, maar ik weet nu het verschil in "samenwerken" van frame, wielen en remmen tussen een italiaanse en japanse fiets. Niet dat ik m'n R1 graag wegdeed, maar dit is gewoon anders. Je zou het eigenlijk moeten ervaren!!

Ik zal naar aanleiding van posts nog wel wat meer vertellen, voorlopig hebbik alvast een foto!

misc.php


Met dank aan (verkoper) Tido, van Bruggeman motoren in Nieuw Vennep. Fantastische zaak, met mooie spulletjes (en motoren) en lekkere koffie!!

Waar staat die Soes dan?
 
Dan heb je het niet begrepen... ;)

Wij begrijpen het maar al te goed, ook een paar keer op zo'n ding gereden, ook op Assen, maar weinig verschil kunnen merken met een R1, behalve dat die minder vermogen heeft. (en lelijker }) )
 
Congratz!
Ik heb persoonlijk meer fun gehad op RSV'en dan op R1'en maar dat is en blijft persoonlijk...
(voordat de R1-clan zich weer in de zak betast voelt... :+ )

Geniet er van en laat de oordoppen thuis!
 
Idd zonde chef!

Vind de R1 vele malen mooier dan de Mille, om het nog maar niet over het geluid te hebben van een 2 pitter. Vandaar dat ik het eens ben met Gizzmo :P

Maar ja, jouw keuze. Maar ik had de R1 mooi gehouden ;)
 
Gefeliciteerd Albert met je nieuwe fiets!

Ga h'm volgende meeting wel eens van dichtbij bekijken. :9~
 
Veel plezier ermee... :]

Waarom de reden van overstap?,een keer iets anders?

Khad al een poosje dak nie helemaal tevreden meer was, en door een wat lange periode van reparatie (beurt) bij SAFE ben ik gaan kijken naar wat anders. Toen bennik hier tegen aangelopen en hebbik em gekocht. Overigens zag ik tijdens zac ook een paar keer een Mille hele goede tijden neerzetten (sneller dan R1's, GSX1000's enzo) Toen begon ik em steeds intressanter te vinden.
 
De R1 was toch al een poser motor... :P :P

Ziet er goed uit, gefeliciteerd !!! :) :)
 
Mooi ding :9~ Ik heb altijd al een keer op een mille willen rijden. Iemand toevallig zin om eentje uit te lenen. :)
 
Heb RSV, RSVR en R1 ervaring. R1 is meer het allemansvriendje, comfortabel en soepel, handig voor vakanties enzo. RSV(R) is meer de circuitbak (is met een echte coureur erop ook sneller dan een R1!)
 
Haleloeja, weer iemand die het licht heeft gezien!
2 cilinder rulezzzz.
Prachtige motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan