Van 4 naar 2!!!!!

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Jaja, het is gebeurt, ik ben overstag. En ik moet zeggen, wat een gevoel, wat een andere manier van rijden, tis echt super!!

Ik heb em nog maar net natuurlijk, maar HET grote verschil wat ik nu merk is de "eenheid" van de fiets. Alles hoort bij elkaar, kweenie precies hoe ik het moet uitleggen, maar ik weet nu het verschil in "samenwerken" van frame, wielen en remmen tussen een italiaanse en japanse fiets. Niet dat ik m'n R1 graag wegdeed, maar dit is gewoon anders. Je zou het eigenlijk moeten ervaren!!

Ik zal naar aanleiding van posts nog wel wat meer vertellen, voorlopig hebbik alvast een foto!

misc.php


Met dank aan (verkoper) Tido, van Bruggeman motoren in Nieuw Vennep. Fantastische zaak, met mooie spulletjes (en motoren) en lekkere koffie!!
 
Nou Apman, daar is ie dan eindelijk.
Lange week geweest }) Gossie, maar je heb hem.

Bij deze "officiëel" gefeliciteerd met je nieuwe fiets.

Veel plezier ermee en dat ie maar geen last mag krijgen van nare geluidjes in blok enzo!!!
Moet je WEER wat anders kopen ;)

Have fun :]

Hele mooie fiets!!!
 
mooie fiets gozer... :9~
kun je ff een menieuwemotor.wav toevoegen als bijlage ? })
 
Gefeliciteerd man! :) Veel plezier ermee. :]

Welk jaar is deze Mille van? Is het een gewone of een R? Verdere details graag!! :)
 
hoop dat je geen spijt krijg })

mooie fiets hoor :}

En dan nog R1 in zijn hand tekening :)
 
Laatst bewerkt:
Hey jongen, gefeliciteerd!! Mooie fiets :}

[fluistermode]enne... idd mooier dan de R1 }) [/fluistermode]
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er helemaal niet misselijk uit hoor. Persoonlijk vinnik hem een stuk mooier als de r1 die je weg doet. Goede keuze
 
Ik had al zoiets gehoord in de "wandelgangen",Gefeliciteerd iig met je idd, "andere" fiets. Véél plezier ermee, je had een slechtere keuze kunnen maken! :}
 
Gefeliciteerd met je nieuwe Mille :)
Ik heb er eens een proefritje op gemaakt (niet de R maar de 'gewone') en 't rijdt echt lekker, maar 'k vind die viercylinderjank nou eenmaal zo lekker :9

Maar, is het nou een R of niet?
Aan de wielen te zien wel, maar ik heb nog nooit een rode R gezien :?

Etienne
 
Tis dus een RSV Mille die richting R gaat. De vorige eigenaar heeft er al diverse R onderdelen voor gekocht, en dat ga ik afmaken. Hij zal ook intern nog vernaderd worden, maar daarover in de toekomst meer.
Hij heeft nu een Aprilia racing systeem, volledig met andere eprom. Ohlins achtervering en enkele andere kleinere details.
Hij produceert ongeveer 15pk meer dan een standaard Mille.
Hij komt uit 2001, maar is model 2000.
 
Wat een lekker ding !!
Van harte ermee
Kom op meer details: jaartaal enzo !!
Wat zou jij een grote glimlach moeten hebben :)
 
Lekkere fiets!!

Laatst reed er iemand (geen idee wie) mee met de toertocht van het noorden, had dezelfde uitlaat. Daar komt echt een HEERLIJK geluid uit :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan