Zopas heb ik een 4-in1 uitlaat op de kop kunnen tikken.
Deze komt blijkbaar van dezelfde gsx-f 600 uit '95 als de mijne.
Als ik de kragen van de uitlaat vergelijk met mijn originele dan blijken die te groot te zijn waardoor ik de buizen niet in de holtes aan de cilinder kan krijgen. De originele hebben een diameter van 41mm en de 4-in1 heeft een diameter van 43mm.
Is er een mogelijkheid om deze kragen iets bij te slijpen waardoor ze wel passen in de holtes aan de cilinder.
Nu is er nog een probleempje.
Op de originele uitlaten zitten een flens waardoor je de uitlaat kan aanspannen met 2 bouten tegen de motor.
Bij de nieuwe uitlaat zitten enkel 2 halve ringen. Er zit geen flens over de buizen. Is dit normaal. Kan ik gewoon met de 2 bouten elke buis tegen de motor aanspannen?
Alle hulp is welkom.
Deze komt blijkbaar van dezelfde gsx-f 600 uit '95 als de mijne.
Als ik de kragen van de uitlaat vergelijk met mijn originele dan blijken die te groot te zijn waardoor ik de buizen niet in de holtes aan de cilinder kan krijgen. De originele hebben een diameter van 41mm en de 4-in1 heeft een diameter van 43mm.
Is er een mogelijkheid om deze kragen iets bij te slijpen waardoor ze wel passen in de holtes aan de cilinder.
Nu is er nog een probleempje.
Op de originele uitlaten zitten een flens waardoor je de uitlaat kan aanspannen met 2 bouten tegen de motor.
Bij de nieuwe uitlaat zitten enkel 2 halve ringen. Er zit geen flens over de buizen. Is dit normaal. Kan ik gewoon met de 2 bouten elke buis tegen de motor aanspannen?
Alle hulp is welkom.
Bijlage: 22082006077.jpg