Van achteren aangereden

Ben je zelf all-risks verzekerd? In dat geval zal jouw verzekering het bedrag voorschieten en ben je zo geholpen.
Zo niet ben je afhankelijk van de verzekering van de tegenpartij, als die moeilijk gaat doen kan er een behoorlijke tijd overheen gaan.
 
Het zit jullie niet mee zeg ;(

Gelukkig ben je zelf nog helemaal heel alleen de schade aan de motor is minder...
Qua verzekering hangt het er denk ik vanaf of je all-risk verzerekrd bent of niet. In dat geval betalen ze meestal snel uit (afhankelijk van de maatschappij). Ik had bij Univé binnen 2-3 weken het geld op mijn rekening staan.

Kan je bij je dealer geen leenmotor meekrijgen voor dat weekend?
 
BTW

A.B.S verlengt de remweg juist het zorgt er alleen voor dat je kunt blijven sturentijdens maximale remdruk
A.B.S verlengt de remweg alleen als je een eikel heb die denk dat hij omdat die abs heeft zijn rem niet helemaal hoeft in te drukken (de "ik heb toch abs-gevalletje" |( ) als je de rem door de bodem probeert te drukken dan heb je de zo kortst mogelijke remweg
 
Iemand ervaring hoe lang dit kan duren qua verzekering en reperatie..???
Als je het snel wilt doen ga je morgen naar je dealer. Leg je situatie aan hem uit en laat hem meteen de benodigde onderdelen bestellen. In het slechtste geval moet je dan zelf het geld nog even voorschieten, maar een beetje dealer spreekt met je af dat dat geld wel een aantal weken kan wachten :)

Succes met de afhandeling!
 
Net gesproken met de dealer, motor wordt niet total loss verklaard.

Maar als ik 600 euro bijbetaal, krijg ik een nieuw,... Ikke blij dus....
 
Terug
Bovenaan Onderaan