Van achteren aangereden

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
8.812
583
Dit gebeurde zaterdag met mijn vriendin >>>
Vriendin van achteren aangereden..

Vandaag aan het rijden met mijn motor richting een vriend.

Ik rij op een stoplicht af, zie ik hem op oranje springen.
Normaal kijk ik altijd in mijn achter spiegel, echter bij dit kruispunt staat een flitser dus ben ik in de rem gevlogen.

Ik sta al bijna stil, hoor ik in een klap blokkerende wielen achter me en voor ik het weet wordt ik van mijn motor geworpen.

Resultaat, helm beschadigd, uitlaten kaduk, frame krom, tellerunit + kapje naar zijn klote, valblok beschadigd, koplamp en achter lamp kapot, achterkap kapot ;(
+/- 5000 euro schade. ( Kerel had een beschadigde velg en een lekke band, wl. mijn uitlaat in zijn voorband, das mijn motortje , wij niet rijden, jij ook niet rijden :9 )

Heb gelukkig zelf niks en het is allemaal verzekerings werk, maar baal zo gvd, binnekort weekend met mijn familie in de ardennen waar enkele op de motor zouden komen, en een weekend samen met mijn vrienden, we zouden weer een keertje alleen met de mannen gaan '(

Is maar te zien of ik dan al kan rijden :( baal er zo gvd van....

2 motoren in een week... is toch niet normaal dat je zelfs met ABS nog niet op tijd kan stoppen, waarom keek ik nou gvd niet in mijn achteruit kijk spiegel.. |(

Auto stond overgens pas stil midden op de kruising :?
Iemand ervaring hoe lang dit kan duren qua verzekering en reperatie..???
 
Laatst bewerkt:
Dat is klote zeg.
Persoonlijk denk ik dat dit soort ongevallen een stuk naar beneden zouden gaan als die geldkastjes verdwijnen.

Nu is het wel mijn mening dat juist de roodlicht camera's de enige camera's zijn waar ik respect voor heb. Die dienen echt een nut. Snelheidscamera's op de snelweg daarentegen... [me]Justice gromt[/me]
 
In dat geval heb ik een goeie lease maatschappij :+


das mooi klote voor je, gelukkig zelf nix

nog geflitst?? zou wel een bijzondere foto zijn.

geen schade aan de kleding??

idd. zal ie kerel eens vragen, wil ik wel hebben die foto...

Kleding, raar genoeg geen schade, helm echter is goed beschadigd, ik zal wel op mijn kop zijn gaan staan :?
 
BTW

A.B.S verlengt de remweg juist het zorgt er alleen voor dat je kunt blijven sturentijdens maximale remdruk
 
BTW

A.B.S verlengt de remweg juist het zorgt er alleen voor dat je kunt blijven sturentijdens maximale remdruk
Klopt niets van wat je hier post... met ABS sta je sneller stil omdat de wielen niet blokkeren waardoor je tegen de slipgrens aan remt waardoor je meer grip hebt als bij volledige slip en dus eerder tot stilstand komt. Een voordeel bij het niet blokkeren van de wielen is dat je idd kan blijven sturen...

@topicstarter balen voor je...ik had toch de bekeuring gepakt beter dan de ellende die je nu hebt denk ik zo... Succes met het afhandelen van de schade.
 
Met een beetje mazzel ook nog fanmail van CJIB wegens door rood schuiven? ze doen het die flikkers :(

Sterkte man ik heb ook zo iets meegemaaakt echter keek ik zo als altijd wel in mijn spiegel anders had ik nog in puin gelegen en me maat ook.
 
sjees wat ene ellende zeg

maar jemag inderdaad erg blij zijn dat je zelf niks hebt

en tja van de verzekering dan zie je ff zelf moeten bellen dan maar denk in een maandje moet dat geregeld zijn denk ik
en ligt er oko aan bij wie jij en die andere verzekerd is en of je all risk verzekerd bent

maar verder heel veel sterkte met bijde schades

greets het menneke
 
Tjsa das mooi klote voor je :(

Ik heb het ook es meegemaakt toen het oranje was maar ben toen mooi doorgereden zo'n lancewringen zijn niet zo gezond :+

Mazzel en suc6 met je verzekeringszooi ;)
 
Jezus moet ik ff niet aan denken en gelukkig ben je nog op deze aardkloot....

Maar...wat hebben we hiervan geleerd? ;)

Voor de toelichting verwijs ik naar de JOE BAR team strips.
 
Terug
Bovenaan Onderaan