Van Beek WK Punten

Melandri#33

Die hard MF'er
26 jun 2006
414
0
JAJA Harry van Beek 2 wk punten jammer dat ie de tweede race niet heeft kunnen uitrijden hij kreeg problemen met de motor dus maargoed gefeliciteerd harry *O*
 
Het enige wat 'ie hoefde te doen was op de motor blijven zitten -O- (al was dat voor velen nog moeilijk genoeg ;) ).
 
iedereen kreeg hetzelfde weer voorgeschotelt.Netjes van hem verdiende punten.Denk dat vele het hem niet naardoen
 
Dat is racen moeten ze er maar op blijven zitten! Harry heeft een unieke topprestatie neergezet waar menig Nederlandse coureurs alleen maar van kunnen dromen.
 
Dat is racen moeten ze er maar op blijven zitten! Harry heeft een unieke topprestatie neergezet waar menig Nederlandse coureurs alleen maar van kunnen dromen.
Helemaal mee eens. Alleen jammer dat RTL7 er weinig aandacht aan besteedde, alleen weer vriendje Arie voor de 834e keer ;)
 
Helemaal mee eens. Alleen jammer dat RTL7 er weinig aandacht aan besteedde, alleen weer vriendje Arie voor de 834e keer ;)

Arie heeft weer een mooie bijzondere plek behaald deze jongen verdient een wk motor.ik denk ook dat hij die gaat krijgen.IK vond barry veneman wat tegen vallen had er meer van verwacht.Maar aan de ene kant petje af voor de mannen.
 
Heel mooi voor Harry!

Harry haalde dit weekend meer punten dan de van pole vertrokken wereldkampioen Corser, en Haga _O-
 
meer zat er voor harry niet in,zeker met de top snelheid kwam hij steeds 20 km te kort, en de motor waar hij mee reed kan je totaal niet vergelijken met andere fietsen van de concurentie, toch knap dat je dan ruimschoots kan kwalificeren in dit toch wel selecte gezelschap,
 
Helemaal mee eens. Alleen jammer dat RTL7 er weinig aandacht aan besteedde, alleen weer vriendje Arie voor de 834e keer ;)
Zeker,uitrijden is al een vak apart in deze condities :} :} :}

Maar echt veel tijd heeft Corné ook weer niet om alle Nederlanders aan het woord te laten.
Misschien in een terugblik in de volgende uitzending,maarre Arie werd wel 5de :) :) :)

Erger mij mateloos om die reclame die eeuwig duurde.
 
en trouwens ook mijn petje af voor de mensen die het financieel mogelijk hebben gemaakt om harry aan een start te helpen, en voor al denk ik r& m tansport uit nieuw dordrecht, zo zie je maar dat je met veel inzet een eind kan komen, kunen er nog veel een voorbeeld aan nemen,
 
en trouwens ook mijn petje af voor de mensen die het financieel mogelijk hebben gemaakt om harry aan een start te helpen, en voor al denk ik r& m tansport uit nieuw dordrecht, zo zie je maar dat je met veel inzet een eind kan komen, kunen er nog veel een voorbeeld aan nemen,
Natuurlijk,met inzet kan je ver komen,en een heleboel mzzl(soms moet je dat hebben) dat anderen er bij gaan liggen ;) ,maar meer als verdient :Y
 
Zeker,uitrijden is al een vak apart in deze condities :} :} :}

Maar echt veel tijd heeft Corné ook weer niet om alle Nederlanders aan het woord te laten.
Misschien in een terugblik in de volgende uitzending,maarre Arie werd wel 5de :) :) :)

Erger mij mateloos om die reclame die eeuwig duurde.
full


Maak de samenvattingen wat langer en laat aub de huldigingen ook zien vooral
de wss/wsb

En flikker die y-men er uit B|

hoop dat de BBC het ooit weer gaat uitzenden :}
 
heb het net op de video bekeken en moet zeggen :^
Weer terug op de BBC met Suzy :9~ :9~
Prachtige prestatie van Harry en idd erg jammer dat zn ketting brak de 2e manche.
 
Harry lag er wel een keer bijna af de 3e ronde van de 1e manche wam hij de stekkenwal uit zijn motor stond helemaal dwars moest door het gras en kwam de baan weer op
 
de enige die ooit in de SBK punten heeft gehaald als ik het goed gehoord had was Robert de vries en die had maar 1 punt *O*
 
(Afbeelding)

Maak de samenvattingen wat langer en laat aub de huldigingen ook zien vooral
de wss/wsb

En flikker die y-men er uit B|

hoop dat de BBC het ooit weer gaat uitzenden :}

Helemaal maal mee eens.
Dat Y-men gedoe slaat helemaal nergens op, hopelijk is het volgende keer een mooie aflevering met het Racing Team Ten Kate.
 
Terug
Bovenaan Onderaan