Van BMW 1200 gs lc naar versys 1000 ?

Rich007

Rookie
16 okt 2022
4
0
Dag iedereen,
Ik ben nieuw op het forum. Lang geleden reed ik op een Diversion 600. Gestopt met motorrijden door familiale omstandigheden. Na 12 jaar terug begonnen met motorrijden. Heb intussen al 4 2 cilindermotoren gehad. Nu heb ik een 1200 gs lc. Echter de liefde voor een 4 cilinder gaat niet weg. Ik kom zo uit bij de Versys 1000. Kawasaki heeft nu een basismodel uitgebracht wat me wel interessant lijkt. Ik heb al die toeters en bellen niet nodig, na verloop van tijd kom je er tot niet meer aan. Zijn er hier rijders die van BMW overgestapt zijn naar een Versys 1000 en hoe bevalt het? Ik heb met de Versys een klein ritje gedaan en ik was echt verbaasd. Graag jullie reactie.
Groeten RICH007
 
Ik rij een Versys 1000 uit 2020, bevalt uitstekend. Ik kom van een Pan European 1300 en een Triumph Trophy 1215 SE, ook hele fijne motoren maar ik zocht iets lichters (qua gewicht)
Inderdaad, alle toeters en bellen zijn leuk, maar ik heb alles 1x ingesteld en merk dat ik er daarna niets meer aangepast heb, rij-modi heb ik 1x teruggezet naar RAIN.
 
Ik HAD een Versys 1000, 2015.
Heb van alles overwogen, en o.a. ook GS geprobeerd, en serieus de Triumph Tiger 1200 overwogen, na vóór de Kawa een Tiger 1050 te hebben gehad.
Maaaaaaaaaaaaaaaaar heb nu toch een nieuwe Versys 1000 SE besteld/gekocht. Kleur Sovereign Red, levering ergens in maart.

Ik denk dat dat genoeg zegt , tenminste wat mijn verwachtingen zijn 👌
 
Terug
Bovenaan Onderaan