van brommer naar motor!

Woon je vlakbij de begraafplaats? Bij die nieuwbouw huizen? Ik heb jou 'r trouwens een keertje gruwlijk uitgereden jij reed toen met een crossbrommer. :+
ja ik woon daar heb alleen nog nooit daar op een crossbrommer gereden en al was et zo wat maatk et uit dat jou brommertje iets eruit rijd!!!!hahahahahahahhahahhahahahha echt grappig but i've got the looks.
 
Laatst bewerkt:
Zeg subduc...

ben je Jarno Saarinen fan ofzo? (...als ik naar de foto kijk en dat boek in je handen zie..)
 
Had een Honda NSR. 50CC blokje, maar trok zo'n bettje alle scooters in de stad er uit, ook de 70CC MT van een maat van mij verloor het. Top zo rond de 90km/u.....
 
Met mijn brommertje reed ik 120 digitaal gemeten. Zat dan ook vanalles op heh. Maja, die tijd is vervlogen al kijk ik nog welles op een brommerforumpie. Wat doe trouwens vijandig ...heb je trouwes ook wel 's zien rijden bij de Super de Boer :?
 
Laatst bewerkt:
ben ik niet maar je lijkt wel zon stoer pikkie zo omdat je meteen begint met,ik rijd je eruit enzo,kijk mij maakt dat niks uit omdat et daar mij niet omging want dan had ik ook die 80 erop kunnen laten en dat is nu verleden tijd want ik heb een motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan