van brommer naar motor!

subduc

MF veteraan
9 apr 2002
2.962
0
Veenendaal
hier zijn de plaatjes van mijn brommer niet dat jullie daarop zitten te wachten maar ik wou et toch doen,en van mijn nieuwe motor!!!!!

apr.JPG


fzr.JPG


op de motor zit nu nog alleen een laser prof race demper en ik ben van plan om er een r1 kontje op te zetten(zie andere topics)en nog wat andere kleinere accesoires.
let trouwens niet op mijn hoofd op een of andere manier kijk ik een beetje moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
eh.. ik moet zeggen dat The Looks van je brommer beter zijn als van je motor :)

Als ik ooit nog om wat voor reden ook ( zelf bescherming ofzo) terug naar een brommer moet, dan wordt het een Aprilia

Ohw.. maar natuurlijk wel gefeliciteerd met de Yam!
 
Laatst bewerkt:
ga zo door! :]

nog een paar jaar en je zit op een gsxr1000. Dat is trouwens een geweldig gevoel, op een 600cc rijden als je 50cc gewend bent. Ik zou hem op slot zetten en de sleutel aan je pa geven, voor je het weet ben je op een nachtelijke spookrit bezig })
 
Nog een half jaar wachten :?
Waarom heb je hem nu al gekocht :?
Heb je toch niks aan.
teveel gezeik met de politie.dus toen dacht ik dikke lul ik verkoop mijn brommer en koop een motor en ik heb daar tot nu toe geen spijt van gehad.en nu kan ek lekker dromen!!!!!!!!!!!!!en et was mijn grootste droom.
 
teveel gezeik met de politie.dus toen dacht ik dikke lul ik verkoop mijn brommer en koop een motor en ik heb daar tot nu toe geen spijt van gehad.en nu kan ek lekker dromen!!!!!!!!!!!!!en et was mijn grootste droom.
Had je niet beter kunnen wachten dan was deze motor waarschijnlijk een stuk goedkoper geweest.
 
teveel gezeik met de politie.dus toen dacht ik dikke lul ik verkoop mijn brommer en koop een motor en ik heb daar tot nu toe geen spijt van gehad.en nu kan ek lekker dromen!!!!!!!!!!!!!en et was mijn grootste droom.
Dus als ik het goed begrijp heb je nu helemaal niks om op te rijden? Had je dan niet beter die brommer origineel kunnen maken?
 
Dus als ik het goed begrijp heb je nu helemaal niks om op te rijden? Had je dan niet beter die brommer origineel kunnen maken?

Zo'n Aprilia origineel? hahaahahahaha
Wel een beetje zonde, 45km/u is heeeeeel erg zacht! En dan zo'n flitsende brommer....
Denk dat er ook maar weinig van dat soort brommers 50cc hebben (en met 50cc wel met andere leuke dingen).

Maar is die motor wel 25kW?
Ik hoop het wel voor je!
 
Zo'n Aprilia origineel? hahaahahahaha
Wel een beetje zonde, 45km/u is heeeeeel erg zacht! En dan zo'n flitsende brommer....
Denk dat er ook maar weinig van dat soort brommers 50cc hebben (en met 50cc wel met andere leuke dingen).
Sja, mijn Puch had ook 80cc, dus ik snap het wel. Maar als ik gezeik had met de politie had ik toch echt wel overwogen om hem weer origineel te maken, in plaats van nergens op rijden.
 
Zo'n Aprilia origineel? hahaahahahaha
Wel een beetje zonde, 45km/u is heeeeeel erg zacht! En dan zo'n flitsende brommer....
Denk dat er ook maar weinig van dat soort brommers 50cc hebben (en met 50cc wel met andere leuke dingen).

Maar is die motor wel 25kW?
Ik hoop het wel voor je!
jep motor word 25kw en mijn brommer kocht ik met 80cc en al die meuk en koste me al superveel geld om af te voeren en 45 rijden ja nou dan hou ik liever geld over voor de motor en daar ben ik nu veel blijer mee,want hij staat er wel en daar gaat et om.
 
jep motor word 25kw en mijn brommer kocht ik met 80cc en al die meuk en koste me al superveel geld om af te voeren en 45 rijden ja nou dan hou ik liever geld over voor de motor en daar ben ik nu veel blijer mee,want hij staat er wel en daar gaat et om.
Sja.. maar hey, jij bent er tevreden mee, en daar gaat het tenslotte om. :)
 
Laatst bewerkt:
ja vind ik ook maar weet iemand waarom die plaatjes et niet meer doen of hebben jullie er geen last van,want bij zie in een keer kruisjes staan??????
 
Woon je vlakbij de begraafplaats? Bij die nieuwbouw huizen? Ik heb jou 'r trouwens een keertje gruwlijk uitgereden jij reed toen met een crossbrommer. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan