Van de dijk af gereden

Status
Niet open voor verdere reacties.

wijzurij

Die hard MF'er
9 mrt 2008
901
5
Rijen
Vanmiddag bij het rijden van de Lek en Linge route zagen we een motor + rijder onder aan de dijk liggen :( :( :( ( zijn maatjes stonden erbij ) Het zag er niet al te ernstig uit dacht ik maar toch sterkte gewenst vanaf hier
 
Misschien had je ff kunnen stoppen en kijken of ze hulp nodig hadden.

Maar gezien je beroep ben je nu helemaal kapot van dit Topic openen.


Welterusten :W
 
Laatst bewerkt:
Als er een schaap van de dam is volgen er meer...............

Het is elk voorjaar weer hetzelfde liedje, ze weten niet meer hoe het werkt sinds die nog geen 1.500 km die ze vorig jaar hebben gereden van terrasje naar terrasje en het eerste ritje gaat het mis.

Ga nu niet liggen emmeren met er lag grind, zand, modder, fietser, skater etc, want dat weet je als je op dijkjes gaat rijden. Maar al te vaak gebeuren zulke dingen puur door het gebrek aan routine en anticipatie.
Tuurlijk hoop ik dat men niet gewond is, maar als je serieus kijkt naar de groepjes motorrijders over die dijken toerend of scheurend, al naar gelang de voorkeur, gaan, kan het gewoon niet anders dan mis gaan.
Of ze hebben net de SBK of MotoGP op TV gezien en denken dat ze dat ook kunnen, maar dan op openbare dijkwegen.... Of ze voelen zich met hun dikke knetterhard blaffende choppers de "King of the Road" en denken dat de weg onder hen met hun stuurbeweging meegaat in plaats van andersom........

Reden waarom ik niet ga "toeren" in een groep of lekker "dijkjes of klaverblad ga pakken".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan