Van de politie moet je het hebben

Wow zeg wat een frust reakties van oom agent. Was waarschijnlijk wel een heeeeel lange nacht.

Kom op heren. Niemand bij zijn volle verstand zal juichen om het feit dat er een agent is doodgeschoten bij het uitvoeren van een heldendaad (als het verhaal klopt dan is dat in mijn boekie idd een heldendaad)

Maar vergis je niet. Voor de meeste mensen blijven dat soort berichtjes gewoon een ver van je bed show. 99,9% van de forumlezers kenden de agent niet, kenden het meisje niet, kennen de nabestaanden niet en hebben niet rechtstreeks met het onstane leed te maken. Ergo de meeste mensen roepen een keertje... Oh wat erg he? en morgen is er weer een ander tragisch voorval op het journaal zoals bijvoorbeeld een complete natie die van de honger crepeert.

De flutbekeuringen, de berichten over boetequota, het moeten maken van een afspraak om aangifte te kunnen doen van diefstal of inbraak (Amsterdam inderdaad) daarentegen zijn zaken waar we allemaal wel ervaringen mee hebben, danwel een naaste kennen die er mee te maken heeft gehad. En het is nu eenmaal menselijk om dingen die in je direkte omgeving gebeuren belangrijker te vinden dan dingen die verder van ons af staan. (tot het onszelf een keer overkomt natuurlijk)

Kortom, wat mij betreft, sterkte met verwerken van het verlies van jullie collega, nog meer sterkte aan zijn nabestaanden toegewenst, maar verwacht geen staande ovatie als je morgen een prent uitschrijft voor iemand die zijn gordel niet draagt.

btw. of de man die dat meisje gered heeft nou wel of niet een agent was lijkt me niet relevant. had het een burger geweest dan had het evengoed een heldendaad met tragische afloop geweest.


that is so true, het is gewoon de manier waarop het menselijk brein werkt. als een ander iets flikt loopt iedereente schreeuwen:"kijk nou wat ie doet" terwijl je in je achterhoofd weet dat jij dat ook wel eens doet. (geldt niet voor alles uiteraard, drankrijders bijv. should be shot on sight (vind ik dan he))
 
toch snap ik iets niet (kan aan mij liggen of omdat het zo vroeg is)
maar iedereen geeft elkaar wel ene beetje gelijk maar we zeuren met zijn allen gewoon lekker door :?

nou ja zal wle aan het vroege tijdstip liggen :Z
 
DUH....1tje kon nog net op tijd wegspringen toe ik met 125 richting het zebrapad reed, nah...toen was ze dus ook aan de overkant en nog sneller ook dan dat ik eerst was uitgestapt..jullie moeten daar niet zo moeilijk over doen...
Uitgestapt? :?

Rijden ze bij de politie nu ook al op Goldwings rond?




:+
 
btw. of de man die dat meisje gered heeft nou wel of niet een agent was lijkt me niet relevant. had het een burger geweest dan had het evengoed een heldendaad met tragische afloop geweest.
Verschil is wel dat we van de politie min of meer verwachten dat ze zoiets doen, van een burger niet.
 
Verschil is wel dat we van de politie min of meer verwachten dat ze zoiets doen, van een burger niet.
tja in de balkan in een bus verwacht je ook niet dat je buurman zijn eigen opblaast
je verwacht ook niet bij ene routine controle dat je neergeschoten word
maarjemoet het tegenwoordig wel gaan verwachten en dat vind ik toch veel erger :(
 
Verschil is wel dat we van de politie min of meer verwachten dat ze zoiets doen, van een burger niet.

Neeej, dat is nou net het punt. Dat is ook waar de politiemensen het meeste onder gebukt gaan. 'We' verwachten allang niet meer dat politie dit soort dingen doet. 'We' weten ondertussen niet beter dan politie==incasso organisatie
 
Ik las bv over die neergeschoten politieagent in Enschede, dat hij in zijn hoofd geschoten werd op het moment dat hij bezig was een meisje uit de vuurlijn weg te halen.....Nahja...hij zal wel niks beter te doen hebben gehad... :Z
Maar een agent kan toch makkelijk verder functioneren zonder hoofd :?





:+
 
Ik vind het wat kinderachtig dat sinds we een agent als moderidder hebben deze iedere keer als iemand over de politie loopt te zeiken hier op moet reageren.

Wees toch volwassener. B|

Er zijn goede agenten en waardeloze. Het lijkt erop dat je als motorrijder meestal de waardeloze tegen komt.

(Of zou het toch wel eens aan je zelf kunnen liggen?) :?

Zelf ben ik ook niet echt een fan van de mens in het blauw, maar realiseer mij wel dat het meer aan het beleid dan aan de man/vrouw met pet ligt.
 
Wow.. een gratis dyno run!!!!

Cool zeg waar kan je die krijgen???

Kut he als je nog op een brommertje moet rijden hehe!!!

;) J-lo
 
Ik heb zelf niks tegen agenten ( zie mijn topic over het geflitst worden) Maar wel tegen de "powers that be" die ze aansturen.. Ik denk echt dat die agenten het geen fuck boeit of ze jouw wel of niet pakken met meer dan 25kw.. Ik denk dat het gevolgen heeft als ze helemaal niemand pakken.. Ergo ze hebben een tax en daar moeten ze aan voldoen, en wie geeft die tax op .. Juist
 
Go Backsteen Go!
Ok, eventjes weer een cheer voor onze moddereter, na een paar negatieve reacties. Ik heb erg gelachen over jullie ontzettend melige commentaar... Hahaha!
 
Ik ben ze zolangzamer hand wel helemaal spugzat die jonges in het blauw.

Ik rijd vandaag van af het stoplicht in deventer bij de BP weg met een politie auto naast me lekker gassen en natuurlijk wel aan de snelheid denken O-) . Draai lekker den snel weg op en ben nog niet ingevoegd of het bordje "stop politie" staat al weer aan.

Meneer de agent: "heeft u haast u rijd zo hard weg"
Ikke: "Nee hoor"
Meneer de agent: "Mag ik u papieren even zien"
Ikke: "Ja hoor" pakt zijn papieren en geeft deze "Is er wat aan de hand"
Meneer de agent: "Nou u reed wel erg sportief weg" Hij bekijkt mijn papieren "Volgens het kenteken bewijs is deze motor 25KW klopt dat"
Ikke: "Ja hoor dat is ie nog steeds"
Meneer de agent: "Wij geloven niet dat een 25KW motor zo hard weg kan kunt u ons volgen voor een test bank controle"
Ikke: "watte??"
Meneer de agent: "Wij willen deze motor controleren op de vermogen begrensing"
Ikke: "nou dat is ie echt hebben een paar collega's een half jaar geleden ook al getest"
Meneer de agent: "Dat maakt ons niks uit u komt nu mee"
Ikke: "nou ja als het moet dan moet het maar he"

Even later op het politie bureau wordt mijn motor getest en wat komt er uit JA HOOR 24.9KW!!! Zo langzamer hand begin ik mij af te vragen of die gupie's wel weten wat er gebeurt zodra een motor geknepen word. Dit is namelijk al de 3de keer dat mijn Er op de testbank staat van de jut. Nou kan ik me er iets bij voorstellen dat je meschien vreemd staat te kijken als z'n motor er hard vandoor gaat, maar waaropm direct die testbank er bij halen. Maar als nog mocht ik mij weg weer herzien en kwam ik een uur te laat aan op mijn werk (Baas boos je kent het wel).

Nou vraag ik me dus af krijgen die jut dat wel van wat er met z'n geknepen motor gebeurt??
Moet je zien als een gratis vermogenstest.Weet je gelijk iets over de toestand van het motortje.
 
Ik vind het wat kinderachtig dat sinds we een agent als moderidder hebben deze iedere keer als iemand over de politie loopt te zeiken hier op moet reageren.

Wees toch volwassener. B|

Er zijn goede agenten en waardeloze. Het lijkt erop dat je als motorrijder meestal de waardeloze tegen komt.

(Of zou het toch wel eens aan je zelf kunnen liggen?) :?

Zelf ben ik ook niet echt een fan van de mens in het blauw, maar realiseer mij wel dat het meer aan het beleid dan aan de man/vrouw met pet ligt.
Jonges jonges...wat een waardevolle reactie's...als er voor de 3754934 een topic over "politiegezeik" word gestart dan is dat prima.
Als 2 politiemensen elkaar tegenkomen in zo'n topic en eens lekker bewust sarcastisch meedoen dan hebben wij t gedaan??? "wees toch volwassener".. |( |(
Dat bewust sarcastisch...is je dat misschien ontgaan, was t niet duidelijk genoeg??

Is overigens een reactie niet op Wolfman maar op al die mensen die vinden dat iedereen zijn persoonlijke frustratie mag posten maar dat het dan alleen voor bepaalde soorten frustratie's mag gelden.



PS Moderidder of niet heeft hier natuurlijk al helemaaal niets mee te maken, waar je dat nu weer vandaan haalt...???? Reageren in dit soort topics deed ik tenslotte ook voordat ik mod werd en misschien zelfs wel meer dan nu omdat ik me nu ook met echte topics moet bezig houden ;)
 
Laatst bewerkt:
Eigen schuld, dikke bult! Moet je maar niet zo hard optrekken...als die 25 Kw. gewoon loslaten...geweldadig gewoon!!! :+
 
Ik vind het wat kinderachtig dat sinds we een agent als moderidder hebben deze iedere keer als iemand over de politie loopt te zeiken hier op moet reageren.

Het geeft aan dat het ook maar doorsnee mensjes zijn met al hun gebreken..........net als iedereen hier trouwens. Alleen worden over de blunders van "iedereen" veel minder topics opgestart.
 
Jonges jonges...wat een waardevolle reactie's...als er voor de 3754934 een topic over "politiegezeik" word gestart dan is dat prima.
Als 2 politiemensen elkaar tegenkomen in zo'n topic en eens lekker bewust sarcastisch meedoen dan hebben wij t gedaan??? "wees toch volwassener".. |( |(
Dat bewust sarcastisch...is je dat misschien ontgaan, was t niet duidelijk genoeg??
Ik vond het wel humor eigenlijk. Is je collega al wakker? :+
PS Moderidder of niet
Moderidder?

They seek him here, they seek him there,
His clothes are loud, but never square.
It will make or break him so he’s got to buy the best,
’cause he’s a dedicated follower of fashion.

And when he does his little rounds,
’round the boutiques of london town,
Eagerly pursuing all the latest fads and trends,
’cause he’s a dedicated follower of fashion.

Oh yes he is (oh yes he is), oh yes he is (oh yes he is).
He thinks he is a flower to be looked at,
And when he pulls his frilly nylon panties right up tight,
He feels a dedicated follower of fashion.

Oh yes he is (oh yes he is), oh yes he is (oh yes he is).
There’s one thing that he loves and that is flattery.
One week he’s in polka-dots, the next week he is in stripes.
’cause he’s a dedicated follower of fashion.

They seek him here, they seek him there,
In regent street and leicester square.
Everywhere the carnabetian army marches on,
Each one an dedicated follower of fashion.

Oh yes he is (oh yes he is), oh yes he is (oh yes he is).
His world is built ’round discoteques and parties.
This pleasure-seeking individual always looks his best
’cause he’s a dedicated follower of fashion.

Oh yes he is (oh yes he is), oh yes he is (oh yes he is).
He flits from shop to shop just like a butterfly.
In matters of the cloth he is as fickle as can be,
’cause he’s a dedicated follower of fashion.
He’s a dedicated follower of fashion.
He’s a dedicated follower of fashion.



:P
 
Uhm en dan raar vinden dat topic starter vorige week een topic plaatste dat ie van de dijk af gereden was. :+
Rearbear sukkel, wees blij dat je niet zo optrok op een meer dan 25kw fiets anders had je een leuke prent gekregen voor overschrijding van max snelheid.

LOL @ Baksteen en Remco
 
Jonges jonges...wat een waardevolle reactie's...als er voor de 3754934 een topic over "politiegezeik" word gestart dan is dat prima.
Als 2 politiemensen elkaar tegenkomen in zo'n topic en eens lekker bewust sarcastisch meedoen dan hebben wij t gedaan??? "wees toch volwassener".. |( |(
Dat bewust sarcastisch...is je dat misschien ontgaan, was t niet duidelijk genoeg??

Is overigens een reactie niet op Wolfman maar op al die mensen die vinden dat iedereen zijn persoonlijke frustratie mag posten maar dat het dan alleen voor bepaalde soorten frustratie's mag gelden.



PS Moderidder of niet heeft hier natuurlijk al helemaaal niets mee te maken, waar je dat nu weer vandaan haalt...???? Reageren in dit soort topics deed ik tenslotte ook voordat ik mod werd en misschien zelfs wel meer dan nu omdat ik me nu ook met echte topics moet bezig houden ;)
Ben blij dat je eindelijk eens toegeeft. Daar ging het mij nu net om.
Een klein stapje naar het volwassen worden. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan