Van de politie moet je het hebben

[me]Kofferrek checkt geboortedatum wout886: Aha :)
[/me]


Vroeger toen de schepen nog van hout waren en de mannen van staal had je ook nog de dienstplicht. Bij de keuring kreeg je allerlei cijfertjes voor je geschiktheid voor de militaire dienst, S1 t/m S5 stond voor je geestelijke gezondheid, S5 is knettergek.

Sloeg die slogan "Die pet past ons allemaal" nou ook daarop :?















































:P :9 :+
 
Om weer de discussie te temperen, zo denk ik niet over elke agent. Het merendeel deugd wel.
Waar ik me aan stoor is dat als iemand hier een stuk schrijft over zon eikel dit gelijk weer goed gepraat wordt door oa. meneer baksteen.

Geef gewoon toe dat sommige die pet beter gelijk in kunnen leveren.
Als ik een boete krijg omdat ik te hard rijd op een plaats waar dat gevaarlijk is geef ik ook toe dat ik dom bezig was. En doe niet moeilijk over het feit dat ik een boete krijg.
:? :? "meneer Baksteen" :r
Waar heb ik die actie goed gepraat dan ?????

Ja, ik vind t niet leuk als een individuele actie van een politieagent over alle politieagenten word uitgesmeerd en daar reageer ik op. Net als ik het niet leuk vind dat een domme actie van 1 motorrijder over alle motorrijders word uitgesmeerd. Jij ook niet, toch?? En nu...???

En juist in dit topic heb ik absoluut geen enkele politie actie verdedigd, ik heb hoogstens meegedaan aan het belachelijk maken van R(emco)1 :+ en mezelf O-)
Beetje makkelijk om mijn naam dan hier weer te noemen op zo'n manier :Z , als ik mezelf wat minder serieus neem, mag jij dat ook wel hoor O-)
 
Hoezo proberen te naaien? doen ze niet gewoon hun werk dan :?

En wat die "opa" betreft je had ook gewoon kunnen vertellen wat je daar stond te doen he, niks aan de hand. Maar jij draait je om zonder iets te zeggen, wie is hier nou arrogant :?

Zoals ik al schreef lukt het me niet om de juiste sfeer van toen hier te beschrijven. Als iemand mij te woord staat zal ik altijd normaal reageren. Maar zoals opa aan kwam lopen uit zijn bus en die blik in zijn gezicht en dan heel denigrerend van "Wat zijn WIJ hier aan het doen" :r

:? :? "meneer Baksteen" :r
Waar heb ik die actie goed gepraat dan ?????

Ja, ik vind t niet leuk als een individuele actie van een politieagent over alle politieagenten word uitgesmeerd en daar reageer ik op. Net als ik het niet leuk vind dat een domme actie van 1 motorrijder over alle motorrijders word uitgesmeerd. Jij ook niet, toch?? En nu...???

En juist in dit topic heb ik absoluut geen enkele politie actie verdedigd, ik heb hoogstens meegedaan aan het belachelijk maken van R(emco)1 :+ en mezelf O-)
Beetje makkelijk om mijn naam dan hier weer te noemen op zo'n manier :Z , als ik mezelf wat minder serieus neem, mag jij dat ook wel hoor O-)
Ok laten we het hierbij "meneer" baksteen.

:+
 
:? :? "meneer Baksteen" :r
Waar heb ik die actie goed gepraat dan ?????

Ja, ik vind t niet leuk als een individuele actie van een politieagent over alle politieagenten word uitgesmeerd en daar reageer ik op. Net als ik het niet leuk vind dat een domme actie van 1 motorrijder over alle motorrijders word uitgesmeerd. Jij ook niet, toch?? En nu...???

En juist in dit topic heb ik absoluut geen enkele politie actie verdedigd, ik heb hoogstens meegedaan aan het belachelijk maken van R(emco)1 :+ en mezelf O-)
Beetje makkelijk om mijn naam dan hier weer te noemen op zo'n manier :Z , als ik mezelf wat minder serieus neem, mag jij dat ook wel hoor O-)

Als je overduidelijk in het topic aanwezig bent moet je niet zo verbaasd doen over het feit dat je naam weer genoemd wordt. Of hap je gewoon overal snel op. Zeker altijd hoge scores gehaald met PacMan. :9
 
:? :? "meneer Baksteen" :r
Waar heb ik die actie goed gepraat dan ?????

Ja, ik vind t niet leuk als een individuele actie van een politieagent over alle politieagenten word uitgesmeerd en daar reageer ik op. Net als ik het niet leuk vind dat een domme actie van 1 motorrijder over alle motorrijders word uitgesmeerd. Jij ook niet, toch?? En nu...???

En juist in dit topic heb ik absoluut geen enkele politie actie verdedigd, ik heb hoogstens meegedaan aan het belachelijk maken van R(emco)1 :+ en mezelf O-)
Beetje makkelijk om mijn naam dan hier weer te noemen op zo'n manier :Z , als ik mezelf wat minder serieus neem, mag jij dat ook wel hoor O-)
nou, blijkbaar heb je toch al iets bijgeleerd, gezien het feit dat dit topic nog open is :)
 
nou, blijkbaar heb je toch al iets bijgeleerd, gezien het feit dat dit topic nog open is :)

Zolang we ´m hier aan de praat houden weten we in ieder geval dat ie niet op patrouille is. Hoe ging die spreuk ook alweer: beter 10 agenten achter de pc dan 1 op de straat.
 
nou, blijkbaar heb je toch al iets bijgeleerd, gezien het feit dat dit topic nog open is :)
Ik weet niet wat jouw geaardheid is, je loopt me zo achterna.... :? :X :X

Bral, als je niets zinnigs bij te dragen hebt behalve persoonlijke frustratie's, mail me dan gewoon. Hoeft de rest er niet iedere keer mee geconfronteerd te worden.
 
Ik weet niet wat jouw geaardheid is, je loopt me zo achterna.... :? :X :X

Bral, als je niets zinnigs bij te dragen hebt behalve persoonlijke frustratie's, mail me dan gewoon. Hoeft de rest er niet iedere keer mee geconfronteerd te worden.
ik heb nergens last van, ik constateer slechts.
 
Zolang we ´m hier aan de praat houden weten we in ieder geval dat ie niet op patrouille is. Hoe ging die spreuk ook alweer: beter 10 agenten achter de pc dan 1 op de straat.

:} Heb een hoop opmerkingen voorbij zien komen, dit is toch wel een mooie :}

Hebben jullie niet zoiets als "de gouden opmerking award 2004" ofzo :o ?
 
Als je overduidelijk in het topic aanwezig bent moet je niet zo verbaasd doen over het feit dat je naam weer genoemd wordt. Of hap je gewoon overal snel op. Zeker altijd hoge scores gehaald met PacMan. :9
Tuurlijk, maar soms is het schijnbaar moeilijk dingen in hun verband te zien ??
En dan praten ze over kortzichtigheid van politieagenten!!

Ik heb niemand verdedigd en op sarcastische manier zelf meegedaan aan het belachelijk maken van politie.
En dan zegt men dat ik een actie verdedigd heb waar ik met geen letter over gesproken heb ??
 
Wat een gekibbel over Meneer de agent baksteen, hij lijkt me wel een geinige om tegen te komen kom meestal alleen van die serieuze tegen of dat licht aan mij.

Maar goed het is hiero niet de bedoeling om oorlogje te gaan spelen jonges van 2 tegen alle we hebben altijd nog 2 dingen gemeen soms 3

1 We rijden motor (voor alle rijdende motor agenten)
2 We zijn homosapiens (zo schrijf je het toch :X )
3 sosm ben je van het zelfde geslacht (kom bijna nooit vrouwlijke agenten tegen maar goed).

Dus zoveel verschil zit er niet tussen :P
En sorry maar Meneer de agent baksteen ( :P ) heeft mij nog geen kwaat gedaan dus ik heb geen porbleem met hem O-) .

Maar dus en dus toch. Ik weet niet meer waar die vraag stond maar nee ik heb geen test uitslag mee gekregen want dat maakt niet uit want dat geloven ze toch niet :P , ze hebben nu gewoon 3 mooie uitslagen van mijn brommer in he archief zitten.
 
Wat een gekibbel over Meneer de agent baksteen, hij lijkt me wel een geinige om tegen te komen kom meestal alleen van die serieuze tegen of dat licht aan mij.

Maar goed het is hiero niet de bedoeling om oorlogje te gaan spelen jonges van 2 tegen alle we hebben altijd nog 2 dingen gemeen soms 3

1 We rijden motor (voor alle rijdende motor agenten)
2 We zijn homosapiens (zo schrijf je het toch :X )
3 sosm ben je van het zelfde geslacht (kom bijna nooit vrouwlijke agenten tegen maar goed).

Dus zoveel verschil zit er niet tussen :P
En sorry maar Meneer de agent baksteen ( :P ) heeft mij nog geen kwaat gedaan dus ik heb geen porbleem met hem O-) .

Maar dus en dus toch. Ik weet niet meer waar die vraag stond maar nee ik heb geen test uitslag mee gekregen want dat maakt niet uit want dat geloven ze toch niet :P , ze hebben nu gewoon 3 mooie uitslagen van mijn brommer in he archief zitten.
full
 
zo dan heb je echt pech man!! Ik heb zelf ook een 25 kw rijbewijs (gelukkig nog 2 dagen)maar rij al anderhalf jaar op een zx-9r dus dat wil zeggen dat ik vet geluk heb gehad vergeleken met jou :]
 
Zolang we ´m hier aan de praat houden weten we in ieder geval dat ie niet op patrouille is. Hoe ging die spreuk ook alweer: beter 10 agenten achter de pc dan 1 op de straat.

Volgens mij zie je het nu net verkeerd.
Wat jij schetst is de huidige situatie. Bij iedere aanhouding komt zoveel typwerk kijken. Aangiftes, getuige verklaringen, verhoren , dossier etc :X

Kwamen we maar een keer op straat.

Tja en de meeste kritiek op agenten komt van mensen die niet graag gewezen worden op hun foute gedrag
}) Kom maar op met jullie opmerkingen })
 
Bovendien; als je het al 3x is overkomen moet er inmiddels toch een lampje gaan branden, zékér als je het zo irritant vindt. Als je gewoon normaal wegtrekt, kietel je de agent ook niet, bespaart je een moeilijk verhaal, geen gezeur met de baas en een uur arbeidsloon van jezelf *D

[offtopic] Je hebt ze toch wel even goed je kenteken laten zien hè :} ?[/offtopic]

maarja als hij dit niet gedaan had, hadden wij nou een topic minder:S
 
Nope....een zwarte Suzuki DR400.....en ik moet hem aan het einde van de dienst weer inleveren..... ;(
Ff een vraagje Remco: heb jij ook een mf-sticker op je dienstfiets? Ik kom regelmatig op de Arena Boulevard (ik woon aan de gaasperplas) en ik ben volgens mij nog nooit een mf'er daar tegengekomen.
 
doel je op iemand...?
Hoezo...denk je in aanmerking te kunnen komen }) ??

;)





Tja en de meeste kritiek op agenten komt van mensen die niet graag gewezen worden op hun foute gedrag
}) Kom maar op met jullie opmerkingen })
Klopt, ik heb nl nooit kritiek op agenten, en idd, ik maak ook nooit fouten waar ik op gewezen kan worden.




O-)
(en die zin kun je op 2 manieren lezen ;) )
 
He', een politietopic..LEUK :) :} :}

Zou d'r nu eens wat leuks komen of iig wat origineels..??
Ik ben benieuwd...Zal wel weer bij de standaard praat blijven.

Ik las bv over die neergeschoten politieagent in Enschede, dat hij in zijn hoofd geschoten werd op het moment dat hij bezig was een meisje uit de vuurlijn weg te halen.....Nahja...hij zal wel niks beter te doen hebben gehad... :Z



Precies en daar hoor je nou niemand over! hulde aan die agent! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan