Van de weg geplukt

Vorig jaar ook iets dergelijks meegemaakt.

Lekkere bocht voor me, op het gas en met 180 eruit, ik wilde de knie aan de grond duwen..........(je mag er 80)
Daarna remmen om vervolgens te draaien om het bochtje de ander kant op te nemen.. Staat er een plots eem motoragent achter me!!!!!!!!!! Waar komt die van daan????? Ik moest aan de kant. Het zweet brak me uit. Daar gaat mijn rijbewijs dacht ik.

En wat denk je dat hij zei: "Ik weet dat je met zo'n motor ook eens wil gassen, maar doe dat dan op stille op-/afritten van de snelweg. En toen mocht ik verder...
 
Eindelijk een agent die er iets van snapt :}
Ook denk ik dat dit beter werkt dan een boete uitschrijven!

Hoezo, denk je dan dat hij het nu nooit meer doet???? :P :P . Is een beetje discutabel... maarrrrr... wel heel tof!!! Mazzelp!k !!! ;) . Maar ja, we maken ons er allemaal wel eens schuldig aan he.
 
Ikkeh vandaag ook.... ik reed op de A12 richting Utreg ffies lostrekken een klein stuk, laten we zeggeh ik reed 180-200 op dat moment, moet ik me daar toch ineens in de ho-ijzers voor een politieauto die er ineens reed ! Non de ju ! En ja hoor meteen stop politie.... hehe maar hij kon niks bewijzen, dus ik kreeg de wind van voor 120=120 en geen 140...ik zo: eehm :? 140? Ja zal ik niet meer doen meneer O-)
Ikkeh blij dattie blind was.... 200 = geen 140 lieverd :} :X
 
A12, vanuit arnhem naar utrecht gereden effe op de beurs geweest en naast alle gebruikelijke flitspalen stond er ook een op de vangrail. Zag hem erg laat maar met een beetje geluk net niet in de prijzen, maar het hangt er om..

Van die agent.... Strakke actie !!
 
He' ik ben ontroert......dat jullie gelukkig het lef hebben ook deze dingen te posten.
:} voor die collega voor het kweken van good-will en z'n motorhart.
:} voor de meeste reactie's van jullie....
 
Dat is wel veel geluk hebben :+
Ik ben ook al eens van de autostrade geplukt door de rijkswacht,maar ik had minder geluk.Ik was zo rond de 160/180 aan het rijden,toen ik heel ver achter mij in mijn spiegels flikkerlichtjes zag.Ik dacht ik zal maar wat minder hard rijden,komen die eikels naast mij rijden en doen teken dat ik aan de kant moet.Ze zeiden dat ze al 5 km achter mij aan het rijden waren, toen ik zei dat dat een leugen was begonnen ze een grote bek op te zetten en brutaal te worden.
Ik kreeg de keuze,ik moest een verklaring tekenen dat ik 160 km/h reed en dat ik daarmee akkoord ging, of anders maakte ze er 200 km/h van en mocht ik mijn motor laten staan en was ik mijn rijbewijs kwijt.
Dat ze al zo lang achter mij aan het rijden waren was dus inderdaad een leugen, want ik heb ze zelf de oprit van de autostrade zien oprijden.Als ik zo hard rijd ,kijk ik constant in mijn spiegels.Ze hebben mij misschien wel hard zien rijden, maar konden onmogelijk vaststellen hoe hard ik ging en gaan dan gewoon liegen tegen mij en ook in het proces verbaal en daar heb je absoluut niks tegen in te brengen.
Als ze mij hadden geflits of daadwerkelijk achter mij hadden gereden, had ik geen probleem met het betalen van een boete, maar dat die f***** zo maar liegen voor hun eigen verhaal te sterken was een beetje teveel van het goede voor mij.

Als ik had geweten dat die flikkerlichtjes voor mij waren hadden ze mij nooit gepakt })
 
He' ik ben ontroert......dat jullie gelukkig het lef hebben ook deze dingen te posten.
:} voor die collega voor het kweken van good-will en z'n motorhart.
:} voor de meeste reactie's van jullie....

leuk dat er ook een agent reageerd! :} en wat een geluk dat die motor-agent je heeft laten rijden met 60km te hard.. :}

hulde! erg goede PR van de politie. moeten ze vaker doen.
 
Nou netjes hoor... maar ga je nu de rest van het jaar keurig rijden?

Ach zo'n type :} aanhouding helpt wel even denk ik.
 
De staat is gister bij mij ook geld misgelopen.
Ben tussen Utrecht en Rotterdam (vanaf Gouda binnendoor) 3 flitsauto's tegen gekomen. Helaas voor hun zag ik ze op tijd.

Waar ik me nou nog het meest aan irriteer dat ze lekker lui in de auto een krantje zitten te lezen. Get a job!!!
 
3 weken terug op zaterdagmiddag met een vriend op de snelweg, we reden ongeveer 170 kph ook een motoragent achterons. Ik schrok, onder het motto wij zijn het l...
Hij komt naast ons rijden en gebaart dat we rustig aan moeten doen en rijdt weer verder. Omgeving Meppel.

Er zijn er dus meer!!!!!!
 
ik heb hetzelfde gehad met de auto, reed zaterdagavond 23.00 uur op de A1 bij Holten, haal ik zelf maar een politieauto met 180 km/uur in, hij signaal geven met groot licht, ikke maar gas terug, komt ie naast me rijden, geeft een knipoog en blaast er met 140+ vandoor? Ben ik maar de eerste de beste afrit binnendoorgereden naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan