van der valk hengelo (ov)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alstublieft.

circuit_vfriezenveen.jpg
 
SpeEdy wat doe het was zo rustig in Vfriezeveen.
t is dat het voor een goed doel is. maar Vfriezeveen is :} :} :} :} :} :} :} :} :} :9~

ben eigenlijk nog nooit in Hengelo geweest toch maar es kiek`n

 
Yo Animal,....doe es rustig...ff adem halen...en typ ut nog es een keer...snap er geen hout van..:-)



VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
je vergeet de cicane en rontonde?!?!?!

circuitvfriezenveen.jpg

moet je het plaatje er wel bij zetten?!?

in de krant stond een paar maand terug dat er een rij verbod is op het stuk naar de rotonde. maar ik heb nog nergens een bordje gezien. ik weet wel dat de meeste met mooi weer nu op het industrie terrein van adorp rijden.
 
Wanneer gaat er weer druk gereden worden bij Vd Valk in Hengelo?

Ben benieuwd...

Afgelopen paar weekenden ook nog wel even gekeken, maar niemand te vinden.
Af- en opritten van A35 --> A1 zijn wel _erg_ slecht geworden vind ik. Zijn er geen betere circuitjes te vinden hier in de buurt ?
 
Nieuwe industrieterrein in Tubbergen was leuk. Wel erg klein maar ach, wel een paar avonden vermaakt. Inmiddels te vol en te druk.
 
goeiedag jongens(evt meiden) 8-) ,

Het lijkt ons ook wel eens leuk dat we mekaar een keer treffen bij vd valk,wij zijn een groepje van ongerveer 5 motoren,allemaal een beetje dezelfde categorie, zeg maar 3* gsx-r,1*r6 en een kawa zx7r,de helf van dit clubje zijn een beetje beginnende rijders,1 jaar mijn rijbewijs en sinds 3 weken een gsxr.Ik hoop dat deze topic nog actief is en dat ik eens iets weer hoor en dat we een keer af kunenn spreken doordeweeks in hengelo,met vriendelijke groet ranco
 
Ik rij vrij vaak bij van der Valk meestal met een maat van mij. Maar op het ogenblik ligt het leuke vanDerValk rondje een beetje in de verbouwing. Dus deze zomer niet dus.
Leuke alternatieven zijn er echt wel!!!
- vanDerValk oprit richting Oldenzaal, Hengelo-Noord afrit, gelijk de oprit Hengelo-Noord ri Oldenzaal op, afrit Avia achter tankstation langs, afrit Oldenzaal dan omkeren en weer terug via: Oldenzaal oprit, afrit Texaco achter tankstation langs, Hengelo-Noord afrit, Hengelo-Noord oprit ri Borne, afrit Borne etc.etc.
Vooral die afritjes bij de Tankstations en het mini circuit wat er achter ligt vind ik super 8-) Verder is de afrit Hengelo-Noord vanuit Borne echt tegek en gelijk daarna een super oprit Hengelo-Noord ri Oldenzaal ( eerst linksom en vervolgens rechtsom knetter hard door heen racen :] ).
 
mmm, moet ik toch es wat vaker gaan rijden, vind het alleen jammer dat er geen lekker glad laagje asfalt ligt maar van die betonplaaten (kadeng..kadeng enz)

ook jammer dat er nu om de 4 km gewerkt word aan de weg
 
Wie weet vanaf wanneer er niet meer zoveel wegwerkzaamheden zijn? Blijft het ronje 'Van Der Valk' deze zomer in de verbouwing?

Er zijn trouwens wel teringveel werkzaamheden hier in de buurt. Kilometers lang moet je 70 rijden :Z Hoop dat het gauw klaar is...

En wordt het niet eens tijd voor een Tukker-topic ? Kun je al deze onderwerpen etc. bespreken...! K wil er wel 's een aanmaken...
 
Wie weet vanaf wanneer er niet meer zoveel wegwerkzaamheden zijn? Blijft het ronje 'Van Der Valk' deze zomer in de verbouwing?

Er zijn trouwens wel teringveel werkzaamheden hier in de buurt. Kilometers lang moet je 70 rijden :Z Hoop dat het gauw klaar is...

En wordt het niet eens tijd voor een Tukker-topic ? Kun je al deze onderwerpen etc. bespreken...! K wil er wel 's een aanmaken...

Mijn zegen heb je. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd waar je hier lekker bochies kunt rijden.
 
Wie weet vanaf wanneer er niet meer zoveel wegwerkzaamheden zijn? Blijft het ronje 'Van Der Valk' deze zomer in de verbouwing?

Er zijn trouwens wel teringveel werkzaamheden hier in de buurt. Kilometers lang moet je 70 rijden :Z Hoop dat het gauw klaar is...

En wordt het niet eens tijd voor een Tukker-topic ? Kun je al deze onderwerpen etc. bespreken...! K wil er wel 's een aanmaken...


Op zondag 15 juni 2003 21:03 schreef Ninja ZX-12R het volgende:
Doe dan een Nederland-Oost Topic. Dan sluiten Achterhoekers er wel bij aan.


Op maandag 16 juni 2003 11:56 schreef Murphy het volgende:Mijn zegen heb je. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd waar je hier lekker bochies kunt rijden.


Op maandag 16 juni 2003 12:54 schreef Ryser het volgende::^ mee eens.


Voila 's kijken of het van de grond komt of dus helemaal niet Nederland Oost Topic
 
Moderators...

Wat mij betreft mag deze op slot :) Al ben ik niet de starter van 't topic, maar de meesten gaan toch verder in Nederland Oost Topic, zie bovenstaande post...
 
Moderators...

Wat mij betreft mag deze op slot :) Al ben ik niet de starter van 't topic, maar de meesten gaan toch verder in Nederland Oost Topic, zie bovenstaande post...

Moeten we gewoon ff flink off topic gaan l#llen, dan is het zo gepiept ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan