Van diversion naar GSX ???

en ook dat is gelukt, vanmiddag om 16.00 uur ben ik weggereden bij Safe met m'n eigenste GSX. De eerste 60 kilometer staan op het tellertje, en nu staat íe lekker uit te rusten in de garage met alle door de verzekering vereiste sloten.
't was heerlijk genieten vanmiddag :] :]

(Afbeelding)

huh..vereiste sloten...moet dat bij deze budgetbike..kheb geen bijzondere eisen gahad bij het afsluiten van de verzekering!
 
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe fiets! *O*

Dan wta verzekereringen betreft:
Hangt van je verzekering af. Ik ben bij de anwb verzekerd en daar dien je bijvoorbeeld dus wel over een art 4 slot te beschikken, wil je in aanmerking komen voor uitkering na diefstal.
Of te wel, je kan jarenlang diefstalpremie betalen, maar alsnog niks uitgekeerd krijgen indien de motor niet van een art slot voorzien was.

Stelletje boeven
:(
 
Ik heb bij 4 verschillende maatschappijen geinformeerd en alle 4 eisten ze een ART catogorie 4 goedgekeurd slot.
Was de Amev, Europeesche, Unive, en Unigarant.
 
k zie dat je de stickers er ook nog af moet gaan halen.
nou ehhh veel plezier ermee, dat is echt een heel leuk klussie.
vind het wel een mooie brommer.
 
Hij bedoelt de (op de amerikaanse markt gerichte); "geachte bestuurder motorrijden is gevaarlijk. We raden het eigenlijk af." of "benzine is brandbaar, stop geen sigaretten in je tank". Die stickers :)

Die van mij zat er ook helemaal onder. Fohnen helpt.
 
Hij bedoelt de (op de amerikaanse markt gerichte); "geachte bestuurder motorrijden is gevaarlijk. We raden het eigenlijk af." of "benzine is brandbaar, stop geen sigaretten in je tank". Die stickers :)

Die van mij zat er ook helemaal onder. Fohnen helpt.
Die ja :Y

Op je kuip (boven GSXF) en op je tank ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan