Van Ducati Monster 600 naar ..

Ik heb zonet dan toch die rood witte S2R gekocht. Alvast een foto'ke (met de gsm genomen) vanuit de garage, jammer genoeg niet mijn garage ;)
Volgende week mag ik er achter gaan, kont, pinkers, spiegels, wit achterlicht zal er dan ook op staan...
greets!
full
 
Ik heb zonet dan toch die rood witte S2R gekocht. Alvast een foto'ke (met de gsm genomen) vanuit de garage, jammer genoeg niet mijn garage ;)
Volgende week mag ik er achter gaan, kont, pinkers, spiegels, wit achterlicht zal er dan ook op staan...
greets![afbeelding]

Ah,proficiat met de motor heb dezelfde kleurstelling :9~ maar dan zonder van die Termidingessen erop,veel veilige en amusante kilometers :Y
 
Ik heb zonet dan toch die rood witte S2R gekocht. Alvast een foto'ke (met de gsm genomen) vanuit de garage, jammer genoeg niet mijn garage ;)
Volgende week mag ik er achter gaan, kont, pinkers, spiegels, wit achterlicht zal er dan ook op staan...
greets![afbeelding]

Wat ga je met de achterzijde doen?
 
Alles gaat eraf. Dus kort, er gaat juist een nummerplaathouder aanhangen. Deze week mag ik erom gaan en zal ik het resultaat even posten.
 
Ik zat zojuist eens te denken aan velg striping. Zou dat wat mooi uitvallen op de witte wielen een rood lijntje? Of beter niet doen?!
 
Dat is heel vriendelijk, maar ik heb ondertussen al iemand gevonden die dat wilt doen! Toch bedankt!
Ik heb zonet even gebeld naar de Ducati dealer, ze zijn der aan bezig maar der is blijkbaar een klein probleempje met het alarm. Normaal gezien mag ik er vrijdag achtergaan. :]
 
Waar heb je hem gekocht? Ben onlangs eens bij Ducati in Gent langsgeweest, maar daar hadden ze de S2R1000 alleen in het grijs tweedehands staan, en die vind ik niet zo mooi.
Ze hadden wel een mooie Senna-S4R, maar die was nogal boven mijn budget.
Alle tweedehands Monsters stonden trouwens origineel, ik vraag me af of ze er de vervanguitlaten weer afhalen voor ze de motoren te koop zetten. Zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat er gewoon geen vervanguilaten opzaten toen ze ze binnenkregen.
 
Dat zal ongeveer dezelfde periode zijn toen ik hem gekocht had. Ik had hen een mailtje gestuurd en toen zeiden ze me ook van die S2R1000 en die S4R. Wat ze me ook vertelden dat er een S2R800 ging binnenkomen einde maart begin april. Toen heb ik de 'optie' genomen dat ze mij eerst moesten contacteren en dat hebben ze gedaan. Vorige week donderdag mail gekregen dat hij binnen was, vrijdag gaan kijken en meteen verkocht! *D
Veel geluk in jouw zoektocht!
 
Ik ben haar deze morgend gaan halen. Wat stuurt die monster zo licht! In vergelijking met mijn monster 600 van 2001 is dit een wereld van verschil! Deze rijdt echt super zalig! :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan