van Fazer naar R6

Tuut...tuut... Hoor ik daar weer iemand die het over
[http://www.hoofdstukacht.be/wp-content/uploads/2008/02/bolletje-gebakken-lucht.jpg (afbeelding)]

Heeft.

Of heb jij zo een mooie.

[http://www.stichting-boerengoed.nl/koffiemolen2.jpg (afbeelding)]

Oh nee je moest verder met het echte werk.

Tja zo een stofzuiger gaat ook niet zo snel als die brommers })

[http://blobs.shoppay.be/products/034-2573-karcher---stofzuiger--waterzuiger1.gif (afbeelding)]


_O- _O- _O- :P

Als je het hebt over m'n blade, ben je elke dag van de week welkom om zoek gereden te worden met die r6 brommer :P ... ;)
 
klopt, maarja een proefrit is meestal 30 min ofzo als je geluk hebt doen ze niet moeilijk over een uur, maar ik denk dat ik niet in zo korte tijd kan zeggen of die motor, en de houding enzo, mij ook wel bevalt. daarom wilde ik gaan huren, maar ik zou niet weten waar ze dat (oude) model verhuren...

Ik ga volgend jaar ook een R6 rijden, en het is idd lastig om een oudere R6 te huren, ik heb 2x een R6 uit 2008 gehuurd, en ja t rijd wel anders als het eerste model R6 daar zit je toch iets rechterop als dit nieuwe model, en het model 2003-2005 zit er voor mijn gevoel wat tussenin.
kwa techniek is de huidige R6 ook niet echt meer te vergelijken met de oude want vanaf 2003 is het injectie en daarvoor nog met carburateur.

ik zou zeggen rij op een nieuwe R6 ( een dag huren ) en kort daarna even een proefritje ergens op een oude R6, dan weet je al hoe een supersport rijd na 1 dag en kun je denk ik makkelijker oordelen of het oude type R6 wat voor je is....
 
Allemaal erg bedankt voor jullie reacties!!!

Ik ga nu komend seizoen maar eens idd wat ~suus~ al zei mn geldboompje laten groeien. En idd een proefritje maken.

@Messy, ik ben ook ongeveer 1.70, maar ik vond dat ik niet goed genoeg aan de grond kwam, ik heb het nu ook al iets met mn Fazer (2002) maar dat gaat wel, alleen als ik em zeg maar achteruit wil parkeren, dan kom ik wel eens een centimetertje te kort met name als ik kracht moet zetten voor een bergje/drempel ofzo :S en om dat dan toch goed te kunnen zou ik em denk ik wel willen verlagen.

Je kan natuurlijk ook een leuke vriend (met geld dus!) zoeken en bij hem ff een boompje laten groeien O-)

Gaat veel sneller dan jou geldboom ;)
 
Ik ben van GS500 25kw (34 pk) naar gsxr 750 (118 pk) gegaan. kan ook wel..
niet dat ik er al zoveel op heb gereden.. maarja.
 
Laatst bewerkt:
Je kan natuurlijk ook een leuke vriend (met geld dus!) zoeken en bij hem ff een boompje laten groeien

Gaat veel sneller dan jou geldboom



thnx maar die heb ik al!

IK wil een R6 niet mijn vriend, maar toch dank je voor de super tip, hier was ik echt niet zelf op gekomen :X
 
Ik heb een '00 R6, en ik rijd wel eens op de 05 FZ6S (fazer) van mijn oom. Totaal verschillende fietsen, het is echt uitproberen wat je het liefst wilt.

Voor een langere rit is de Fazer wel een stuk fijner.

Als je nergens een plaats kan vinden om een R6 uit te testen mag je best die van mij uitproberen..

De '07/'08 is wel redelijk anders dan de 99-02.
 
Je kan natuurlijk ook een leuke vriend (met geld dus!) zoeken en bij hem ff een boompje laten groeien

Gaat veel sneller dan jou geldboom



thnx maar die heb ik al!

IK wil een R6 niet mijn vriend, maar toch dank je voor de super tip, hier was ik echt niet zelf op gekomen :X



'( Jammer....
 
klopt, maarja een proefrit is meestal 30 min ofzo als je geluk hebt doen ze niet moeilijk over een uur, maar ik denk dat ik niet in zo korte tijd kan zeggen of die motor, en de houding enzo, mij ook wel bevalt. daarom wilde ik gaan huren, maar ik zou niet weten waar ze dat (oude) model verhuren...

Als je een exemplaar hebt gevonden bij een motorzaak, en je verteld wat er bij je zit, dan mag je echt wel langer rijden hoor.

Waarom zou je hooguit een uurtje mogen rijden? Vraag er naar, en dan moet alles goedkomen. Zo lang je maar serieus interesse hebt (en zo kom je over).

Als ik een motor verkoop, geef ik hem desnoods een heel weekend mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan