Van huis naar gym en dan werk of omgekeerd

10 jul 2016
26
0
Stekene
Dag iedereen, ik heb een vraagje
Als ik mijn moto heb ben ik die van plan om meer dan mijn auto te gebruiken
Ik werk met shiften en fitness is een van mijn hobbies zijn er mensen die van huis naar de fitness gaan en direct ma werk nadien?
Het is om te weten hoe jullie dit doen om inzicht te hebben want zoals nu neem ik mijn fitness zak en nog een zak met al mijn eten mee dus weet niet hoe ik dit moet organizeren als ik mijn moto heb
Nadeel dat fitness een eindje van huis is anders kon ik gemakelijk heen en terug gaan anders
 
Grotere zak kopuh!

Ik weet niet wat voor motor jij hebt, maar op mijn supersport kan je prima met een sportas rijden. Strak om de schouder en de tas steunt op het achterzitje \ duo cover.
 
Laatst bewerkt:
Heb nog altijd geen motor maar zal een r3 of ninja 300 kopen om mee te beginnen. Zal sowiezo kijken voor een tankzak en mss stoel zak samen met mijn sportas zou da wel haalbaar zijn zeker dan?
 
Topkoffertje regelen. Neem gewoon een kleine van 30 liter. Past best nog veel in. Heb het ook voor mijn werk als ik naar een klant moet. Dan gaat er gewoon een paar veiligheidsschoenen, werkjas, werkbroek, helm en bril in en heb ik nog ruimte over voor mijn tas.


Hierbij heb je ook weinig last van de extra luchtweerstand aangezien deze achter je zit.

Ik heb zelf ook een grote van 67 liter. verschil in luchtweerstand ga je wel merken tussen een grote en een kleine tofkoffer.
 
Laatst bewerkt:
Rugtas of topkoffer zou ik adviseren.

Schoudertassen en dergelijke (dus ook sporttassen) kunnen bij een spontane (uitwijk)beweging hele rare dingen doen.
 
Dank jullie voor de advies
Zal dan kijken als ik mijn moto heb voor een deftige rugtas en topkoffer of dergelijke dus zal wel goedkomen dan om alles te combineren
 
GSX650F_achter.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan