Van je teamgenoot moet je het hebben

Lijkt me niet fijn met een gebroken rib racen.

Ik heb ooit eens met een, naar later bleek, gebroken rib over de Nordschleiffe gereden. Als je eenmaal in je leren pak zit, wat natuurlijk lekker strak zit, valt het wel mee. Nu zal ik allicht minder intensief rijden dan Bayliss maar het deed geen pijn toen ik mijn pak aan had, als ik mijn pak niet aan had verging ik van de pijn.

wat je dus nooit moet doen is eerst gaan karten in die Erlebniswelt (bij de Nurburgring), daar op iemand anders knallen die ineens vlak voor je dwars staat en daarna twee rondjes Nordschleiffe doen.
Nadat ik eenmaal thuis krepeerde van de pijn maar even een doctor opgezocht, et voila, gebroken rib...
 
Troy Bayliss is tijdens de tweede tijdtraining onderuitgereden door zijn teamgenoot Ruben Xaus.
www.racesport.nl/frontpage/news.asp?newsid=1744
Maar hij heeft wel de Superpole gereden(4e)
Hodgson staat op pole en Chili 5e !!!
Dat belooft een mooie race te worden. :9
Tsja, nu ik de beelden op de BBC heb gezien lijkt het me ook een beetje zijn fout.

Het lijkt erop of hij in Xaus zijn dooie hoek gaat zitten. Op het moment dat die weer naar buiten komt zijn Troy daar.

Die actie van Xaus op Haga was trouwens wel ongeloofelijk stom |(
 
David Tardozzi en Troy Bayliss hebben al toegegeven dat het Troy zijn fout was. Je moet een rijder niet buitenom eruit remmen. Stomme fout van troy, hij had kunnen weten dat Ruben naar links zou komen om een rechter bocht aan te snijden, dus moet je daar dan niet gaan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan