Van je werk je hobby maken

Tech-9

Die hard MF'er
Donateur
12 apr 2003
738
0
Uden
Een maat van me en ik reden vanavond op de weg van nistelrode naar oss. We waren eigenlijk net onder weg. Rustig aan wat auto's voorbij en als we een open stuk hadden waren we een beetje aan het slalommen op onze eigen weg helft, om de banden een beetje op temperatuur te krijgen. We komen op een gegeven moment bij de stoplichten in nistelrode aan en er komt een auto langs ons rijden en die draait zn raam open en begint te schreeuwen 'Wat zijn jullie voor asocialen' en tegelijker tijd laat ie zn pasje zien met zn varkenskop erop. 'En jullie kunnen een procesverbaal verwachten' Hij was dus van de politie maar opweg naar huis.
Ben benieuwd wat dat gaat kosten :X

Wat een dooie lul om na zn werk nog ff wat kentekens te noteren voor een boete
Wat zal zn vrouw trots op hem zijn :(
 
ik hoorde op ene opleiding dat wel meer " mensen " dat doen
corkysm67.gif
 
Ach, als tie echt doorzet een artikel 5je van euro of 30/40.

Waarschijnlijk is het de gozer die in Veghel de flitspalen leeghaalt, denk dat die nog wat frustraties heeft van het rolletje van vorige week O-)
 
Wat voor auto was dat? Ik kom uit Heesch en rij dat stuk ook regelmatig.
Dan hou ik het in mijn achterhoofd.

Pas trouwens op als je lekker hard door die rechtse bocht gaat (vanaf het grote kruispunt richting Nistelrode) Die kun je loeihard nemen (>180). Tegenwoordig staan ze wel eens 600m verderop in het parkeerhaventje met de laser te controleren. (kostte mij in april 245 Euro)

Er veel MF volk uit deze regio. Eind augustus eens een avondje prikken om te gaan rijden?????
 
Ben ook wel benieuwd waarvoor je een bekeuring zult krijgen..... :?

Slalommen was op je eigen helft?? Inhalen was niet tijdens inhaalverbod/doorgetrokken streep??
 
bekend verhaal. ben zelfs wel eens gebeld door de politie uit schiedam (terwijl ik daar nooit kwam). het was toen nog met een snel koekblik wat ik had. ik wist het nog goed, hij zat mij uit te dagen en te bumperen. toen ie me wilde inhalen gaf ik gas en reed em zoek. blijkbaar kon ie dat niet velen met zn ouwe brik. ontzettend zielig. of ik wel wist hoe gevaarlijk dat was, er kon wel eens een tegenligger aankomen. was op een rechte weg en niemand te zien. en of ik nu trots was op mijn snelle auto. ik: zeker, heb er hard genoeg voor moeten sparen.
ik vroeg nog of ie iedereen zo ging bellen die em afsneed, want als ik dat zou moeten doen had ik daar een dagtaak aan. enfin ik zou het allemaal nog wel gaan beleven, maar heb er nooit meer iets van gehoord.
tjsa, tis wat als je thuis niks te zeggen hebt, dan moet je je maar zo uitleven denk ik.
te zielig voor woorden.
 
Wel een aparte hobby hoor. Ken ik nog niet.
Zullen die types ook ruilbeurzen hebben voor bekeurinkies? :P
 
Wat voor auto was dat? Ik kom uit Heesch en rij dat stuk ook regelmatig.
Dan hou ik het in mijn achterhoofd.

Pas trouwens op als je lekker hard door die rechtse bocht gaat (vanaf het grote kruispunt richting Nistelrode) Die kun je loeihard nemen (>180). Tegenwoordig staan ze wel eens 600m verderop in het parkeerhaventje met de laser te controleren. (kostte mij in april 245 Euro)

Er veel MF volk uit deze regio. Eind augustus eens een avondje prikken om te gaan rijden?????


Hij had een Fiat bravo goud/geel van kleur en een misselijke kop :+
Ja en dat is een mooi bochtje vanaf oss naar nistelrode :) en andersom ook.
Ik heb ze een keer zien staan daar op die inham langs dat houten geluidsscherm, maar toen reed ik net achter een vrachtwagen :p
Ik rij de laatste tijd best vaak daar in heesh waar ze dat nieuwe industrieterein aan het maken zijn, is een mooi rondje om te rijden daar :9
Lijkt me leuk om een keer af te spreken daar om een keer rond te knallen

Ps Bikefreak ken je toevallig enne Erik met een rode VTR Firestorm, komt ook uit heesh
 
Ben ook wel benieuwd waarvoor je een bekeuring zult krijgen..... :?

Slalommen was op je eigen helft?? Inhalen was niet tijdens inhaalverbod/doorgetrokken streep??

Nee was gewoon een normale 80 km/uur weg zonder inhaal verbod of doorgetrokken streep. Ik reed geen 80 maar ook weer niet overdreven hard ik denk een kilometertje of 100 a 110 maar daar kan ik me volgens mij toch niet voor pakken. want hij reed in een gewone auto en die teller kloppen niet helemaal.
Ik hoop dat het meevalt.
 
Ik rij de laatste tijd best vaak daar in heesh waar ze dat nieuwe industrieterein aan het maken zijn, is een mooi rondje om te rijden daar :9
Lijkt me leuk om een keer af te spreken daar om een keer rond te knallen

Ps Bikefreak ken je toevallig enne Erik met een rode VTR Firestorm, komt ook uit heesh

Rondje: ik rij daar nooit, slecht asfalt en veel zand/rotzooi ivm vracht/werkverkeer. Kennen doe ik die Erik niet, zie wel zo nu en dan een rode VTR rondrijden.
 
Is wel een kutweg om hard te gaan , tussen Uden en Oss veel controles , en bij de op en afritten van de a50 in Oss is t helemaal link , staan ze vaak tussen die bosjes met n lasergun of flitskast.

Industrieterrein heesch ken ik niet , kan ik vanavond wel es ff kijkje gaan nemen ;-)
 
Rustig aan wat auto's voorbij en als we een open stuk hadden waren we een beetje aan het slalommen op onze eigen weg helft, om de banden een beetje op temperatuur te krijgen.

Stond hier pas ergens een onderzoekje... Slingeren om de banden te warmen is zinloos op een motorfiets. :P
 
Zelf ook al eens zoiets gehad. ff sprintje zetten en ineens wouten achter me uit het niets. Kreeg ff toegeschreeuwd dat ik er nog wel wat van hoorde bladiebla, want ze waren op weg naar een spoed (patat werd zeker koud?). Volgende dag telefoon dat het deze keer bij een waarschuwing bleef. Lekker belangrijk
 
Stond hier pas ergens een onderzoekje... Slingeren om de banden te warmen is zinloos op een motorfiets. :P

Ohhh..... stop ik er ook maar mee...

Is verdomme bijna de enige manier om in dit land nog aan bochtjes te komen en de banden rond te houden...in Dld nooit behoefte aan gehad :)

Maar het gaat natuurlijk nergens over dat je daarvoor op de bon kan... :(
 
Nou om jullie nog ff op de hoogte te houden, ik kreeg vandaag van het CJIB een envelopje binnen :X

Of ik voor 1 november ff € 86 over wil maken :(
Omschrijving overtreding:

Niet zoveel mogelijk rechts houden op een andere weg dan autoweg of autosnelweg

Ik kan altijd proberen of ik er doormiddel van een brief aan de officier van justitie onderuit kan komen.

*SCHOP*
 
Terug
Bovenaan Onderaan