van kawa gpz 900 r naar de burgman

inar

Rookie
29 apr 2008
7
0
Hallo,

Net een heel evrhaal getikt maar verkeerd knopje geklikt dus evrhaal kwijt.
Ik ben Desiree 37 jaar,moeder van 3 tieners rij in een bestelbus en nu dus ook op een burgman 400.Motor ging de deur uit toen de kids klein waren en aangezien ik nu vaak een taxi ben voor 3 tieners en mijn bus daar een beetje te duur voor is heb ik (begon bij een snorbrommer)uiteindelijk een motorscooter gekocht.Eerst piaggio x9 op het oog gehad maar met een man van bijna 2 meter en 115 kg past een burgman net ietsje beter.Topsnelheid valt me een beetje tegen.Ze praten over 160 nou ik mag blij zijn dat hy langzaam opkruipt naar de 140 en dan ben ik maar net 60 kg.
Standaard gaat vry vlug over de grond in een bocht en ook vind ik de vering vry stug.Lijkt wel dat ik elke kei voel maar misschien is dat een beetje onzekerheid van mijzelf.Verder rijdt het best prettig en een stuk makkelijker dan de motor die ik had.
Lekker boodschappen in de buddy of 2 helmen .perfect.
Vraagje benzine pijltje kwam in het rood,ging tanken en met moeite haalde hy 8 liter.Hy rijdt volgens de gegevens dus 1:25.Toch durfde ik het niet te testen .Iemand idee hoeveel km je nog in het rode vlakje kan rijden.

Owja ik vind het net het geluid van een diesel i.p.v een motor klopt dit ?

Ik wil iedereen hier ontzettend bedanken voor jullie schrijven op dit forum.lees de laatste weken haast heel het scootertopic door en jullie hebben me erg geholpen in het maken van mijn keus.
Iedereen ahrtelijk bedankt.

Owja klein nadeeltje krijg mijn berghond niet in de buddy |(

vriendelijke groet Desiree
 
2003620023963434208_rs.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan