van nederland naar azie

jobwilp

Rookie
12 mrt 2014
2
0
Hallo lezers!

ik zal me eerst even voorstellen, ik ben job gister 26 jaar oud geworden en woon in Deventer. ik heb een hele leuke baan hier als jongeren begeleider. maar wat ik altijd tegen mijn eigen jongeren vertelde is dat ze hun dromen moeten volgen en waar moeten maken! terwijl ik dit zelf niet deed, want al als klein jochie wou ik meer van de wereld zien. daarom stop ik met werken en vertrek op de motor naar Azië

naast mijn werk ben ik hobby matig bezig met het bouwen van Custom motoren, Caferacer, trackers, bobber etc. dit is wel een beetje een uit de hand gelopen hobby. www.barnbrothers.nl

Daarom wil ik heel graag andere motorbouwers ontmoeten maar niet alleen uit Nederland. maar juist uit andere landen. het lijkt me erg tof om andere bouwers te ontmoeten, mee te kijken, van hun te leren en bier met ze te drinken! ik reis samen met mijn stalen reisgenoten mijn Honda xrv 750 twin Africa van Nederland door Duitsland, polen, Oekraïne, Rusland, mogolie, China, India en Nepal. en misschien ga ik vanuit daar nog veder naar Indonesië!

dus ken jij iemand in die landen die zelf motoren ombouwt naar iets tofs dan zou ik graag in contact met ze komen! binnenkort zal er ook een web

nu heb ik wel een vraagje, ik ben opzoek naar iemand die of het zelfde heeft gedaan of die mij kan vertellen hoe het zit met visums. op het internet zie ik echt door de bommen het bos niet meer! WIE WIL EN KAN MIJ HELPEN?

alvast bedankt!
Job
 
nu heb ik wel een vraagje, ik ben opzoek naar iemand die of het zelfde heeft gedaan of die mij kan vertellen hoe het zit met visums. op het internet zie ik echt door de bommen het bos niet meer! WIE WIL EN KAN MIJ HELPEN?

alvast bedankt!
Job

Adventure Rider

Wellicht dat je contact met haar kan zoeken, zit volgens mij niet op MF maar wel op ADV-rider en vast nog wel meer sociale media.

Denk dat je sowieso beter op fora als ADV-rider en Horizons Unlimited kan kijken, daar zit het vol met mensen die dit soort reizen maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan