Van SP1 naar Hayabusa

Snap ik - dat heeft ook geen zin op een Busa.

Nou hou hou ... Dr.Kawa ....



Hier wil een Hayabusa een Fire Blade :? buitenom door de bocht inhalen !
Eigenlijk kan dit helemaal niet , maar op een Hayabusa kan alles ....
Ik was erbij en maakte snel deze bewijs foto.

De afloop , vraag je ?

Wel - jullie waren er niet bij dus neem nu dan maar gerust van mij aan :
Einde van deze bocht was ie echt aan voorbij , hij boekte die Fire Blade in deze bocht.
En op het rechte eind.

Dus OOK op het circuit is de GSX1300R Hayabusa een bijzonder snelle bochten gast !

Ga nu naar Motartpoort en koop em .. koop em .. koop em !
:9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
als het een filmpje was zou ik je willen geloven nu zie ik een busa die de bocht wijdt zie pakken en honda die er vandoor gaat _O-
 
als het een filmpje was zou ik je willen geloven nu zie ik een busa die de bocht wijdt zie pakken en honda die er vandoor gaat _O-
Inderdaad, tevens is duidelijk te zien dat de Busa aan het einde van zijn hellinghoek is:+
Nog iets platter en hij verliest wat kuipwerk van onderen ;)

wat een kwakert zeg'. Snap best dat ie een Busa leuk vind omdat hij alleen maar hard rechtdoor kan rijden, maar zulke verhalen raken kant noch wal.

Kom zelf van een SP1 (twee seizoenen) en rij nu GSXR750 k6. Hele andere beleving en ook ik ga overwegen om een 2-cilinder te nemen aan het eind van het seizoen. Is een zeer persoonlijk iets deze keuze. Spaar door voor beide, zou ik zeggen:+
 
Ik zie een Busa die bijna kaarsrecht door de bocht heen gaat, met een aap die er een meter naast hangt en 5 meter te wijd uitkomt?

Denk eerder dat hij zojuist binnendoor ingehaald is... :P
 
2pitters beter dan een 4pitter......??

beetje appels met peren...

2 pitter heeft meer bottompower zeggen ze,
nou dat geldt dus echt niet tov. een busa....
meeste tweepitters doen niet meer als bokken tot ze boven
de 3500 toeren komen....
 
Gebrek aan bottom power kun je alleen hoogtoerige supersports met een inhoud van 600cc of minder aanwrijven.

Een NTV650 voelt bij dagelijks (laag toerig) gebruik al sterker aan dan een R6.
 
Laatst bewerkt:
@GSX 1300 R Hayabusa weet je wel dat je al deze topics verknald met je geneuzel.
Heb je een filter op busa ofzo ?


Persoonlijke mening, de sp is veel mooier en lijkt me ook leuker te rijden.
De busa heeft wel een leuke status en is zelf bekend bij de niet motorrijders.
Voor het echte motorrijden zou ik bij de sp blijven.
Voor posen of hele lange ritten, zal de busa een optie zijn.

Succes met je keuze
 
[~[url="http://img91.imageshack.us/img91/258/br7msaj9.jpg"]afbeelding~][/URL]

Hier wil een Hayabusa een Fire Blade :? buitenom door de bocht inhalen !
Eigenlijk kan dit helemaal niet , maar op een Hayabusa kan alles ....
Ik was erbij en maakte snel deze bewijs foto.

Prachtig weer die fantasierijke hersenscheten :) ik lees je betogen altijd met veel plezier !

Anyway:
Die spiegels zijn wel handig voor als je met je BUSa het circuit opgaat.
Kan je op tijd zien dat je aan de kant moet voor sneller verkeer. :+

De BUSa en de SP zijn zo verschillend dat je ze niet goed kan vergelijken.
Topicstarter moet gewoon nagaan waarvoor hij een motor wil hebben en wat hij er mee wil doen en dan lekker :] :] :]
 
Maarre - rij jij dan altijd maar één richting op ?
Als je weer naar huis rijdt zou de dag toch weer langer moeten worden ..

Als je maar lang genoeg doorrijdt kom je vanzelf weer uit waar je begon. Op de hayabusa duurt dat niet zo lang, natuurlijk. Hij gaat niet links, hij gaat niet rechts, hij gaat recht door zee. Dat moet immers wel om weer thuis te komen.
 
2pitters beter dan een 4pitter......??

beetje appels met peren...

2 pitter heeft meer bottompower zeggen ze,
nou dat geldt dus echt niet tov. een busa....
meeste tweepitters doen niet meer als bokken tot ze boven
de 3500 toeren komen....
Ik lees altijd aandachtig de mening van iemand als diegene er werkelijk geen verstand van heeft. 'zeggen ze', 'denk ik', 'van horen zeggen' en ga zo maar door, fantastisch :P
'de meeste tweepitters', zegt ie. Hij heeft de meeste tweepitters waarschijnlijk alleen maar in boekjes gezien.

Verder een leuk vermakelijk topic :Y
 
Laatst bewerkt:
Het ligt er helemaal aan waarvoor je je motor wilt gaan gebruiken.
Ik heb een Kawa ZX-6R 2001 (ongeveer 36.000km mee gereden) gehad, rij nu een VTR SP-2 2004, maar heb hem na 2 jaar en 36.500km ingeruild voor een Triumph Speed Triple (mag ik volgende week op gaan halen). *O*
De Kawa en de Honda gebruikte ik o.a. voor dagelijks woon-werk verkeer (heerlijk zo'n kuip), maar nu heb ik er een auto naast en ga ik er alleen mooi weer en fun-kms mee rijden en dan heb je niets aan een logge plat op je tank en steunend op je polsen supersport. :N
Rij maar eens de Stelviopas op en af en je wilt alles behalve een supersport (ik spreek uit ervaring, heb 2 weken elke dag een pas in Oostenrijk en Zwitserland gedaan op de VTR). Ook een toertochtje in Nederland met een groepje op binnendoorweggetjes en een supersport is minder.
Dit wil niet zeggen dat ik niet genoten heb van de Kawa en de Honda. De Honda is altijd mijn droomfiets geweest (kon ik hem er maar naast houden '( ), maar ik wil nu iets praktischer.
 
helaas voor je sander....

ik heb nu een rsvr"04 en hiervoor een mille '03.....
heerlijke fietsen met veel bottom...
echter onder de 3000tr./min. een behoorlijke bonkpartij,
kettinggeluiden e.d.,
daarboven krijgen ze het pas naar hun zin,

zonder reclame voor een hayabusa,
maar die rijdt pas echt vloeiend van 0 naar topsnelheid,
ook als je een keertje in een te hoge versnelling zit
 
Jongens Jongens,

Ik heb hier wat "los" gemaakt merk ik O-) .

Het heeft allemaal met karakter te maken, in principe zou ik ook graag de opvolger van mijn sp1 willen hebben n.l. een sp 2. Mede omdat deze zo goed bevalt. Maar eigenlijk is dit (bijna) dezelfe motor en wil ik ook wel eens wat anders.
Blijf ik bij een 2 cylinder dan vind ik een RSVmille ook de bom, alleen jammer van het "plastic" uiterlijk. Dan blijft een Duc 999 over hier gaat dan ook mijn voorkeur naar uit echter heb ik nooit op deze fiets gereden en ben ik een beetje bang voor het sleutel gehalte.

En als ik dan bij het stoplicht sta en ik zie een hayabusa, denk ik godverdomme...... :9~
 
Jongens Jongens,

Ik heb hier wat "los" gemaakt merk ik O-) .

Het heeft allemaal met karakter te maken, in principe zou ik ook graag de opvolger van mijn sp1 willen hebben n.l. een sp 2. Mede omdat deze zo goed bevalt. Maar eigenlijk is dit (bijna) dezelfe motor en wil ik ook wel eens wat anders.
Blijf ik bij een 2 cylinder dan vind ik een RSVmille ook de bom, alleen jammer van het "plastic" uiterlijk. Dan blijft een Duc 999 over hier gaat dan ook mijn voorkeur naar uit echter heb ik nooit op deze fiets gereden en ben ik een beetje bang voor het sleutel gehalte.

En als ik dan bij het stoplicht sta en ik zie een hayabusa, denk ik godverdomme...... :9~~

:Y :Y :Y
Leuk slotbetoog !
Wat het ook mogen worden - veel plezier.

Als je mij aan het stoplicht aantreft - op welke racer je ook zit - JE BOEKT ME !
(In me Ford Transit)



*O* *O* *O*

Wat issie schnell ja !!!
Dankzij de Turbo stink Diesel.
 
Laatst bewerkt:
Jongens Jongens,

Ik heb hier wat "los" gemaakt merk ik O-) .

Het heeft allemaal met karakter te maken, in principe zou ik ook graag de opvolger van mijn sp1 willen hebben n.l. een sp 2. Mede omdat deze zo goed bevalt. Maar eigenlijk is dit (bijna) dezelfe motor en wil ik ook wel eens wat anders.
Blijf ik bij een 2 cylinder dan vind ik een RSVmille ook de bom, alleen jammer van het "plastic" uiterlijk. Dan blijft een Duc 999 over hier gaat dan ook mijn voorkeur naar uit echter heb ik nooit op deze fiets gereden en ben ik een beetje bang voor het sleutel gehalte.

En als ik dan bij het stoplicht sta en ik zie een hayabusa, denk ik godverdomme...... :9~~

Hallo ?
Ben je er nog ?

Ben je al van gedachten gewijzigd ?
Neem je toch maar de GSX1300R Hayabusa ?
Ik zou het doen !
Zeker weten !

Een enkel klein detail :
Denk aan dat prachtige carbon dashbord.
Met tellers ipv digitaal !
Grote ronde tellers , tot wel 350 km per uur.
Dat is toch ...

Hallo ?
Hij is weg - weer geen Hayabusa verkocht !
En dat is ergens maar goed ook ! *D *D *D
Want enkel zo blijft de Hayabusa zeldzaam crispie en super vers.

Het is en blijft de gigant onder de super racers !
full



 
Ik lees altijd aandachtig de mening van iemand als diegene er werkelijk geen verstand van heeft. 'zeggen ze', 'denk ik', 'van horen zeggen' en ga zo maar door, fantastisch :P
'de meeste tweepitters', zegt ie. Hij heeft de meeste tweepitters waarschijnlijk alleen maar in boekjes gezien.

Verder een leuk vermakelijk topic :Y

Misschien jij een Hayabusa ?
Nee zeker ...

Je houdt meer van die lichtere racers ...
Stoppies maken en zo ..

 
bla,bla ,bla gewoon een HOK! hou die sp 1 nu maar heb je tenminste een beetje bochten fun. *D
 
Laatst bewerkt:
Volgensmij zijn er op internet (serieuze)voorbeelden genoeg te zien dat een Busa heus wel de bocht door komt. natuurlijk niet zoals een 600, maar dat doet een Sp1 ook niet.

Ik heb eens een busa bezig gezien op Assen en dat ging ook als een speer. het is maar net of je kan rijden of niet.

Ik kan toch nog steeds meer genieten van de brul van een GSX-R met Yoshi dan dat motorbootjes getuf van een Twin })
 
Laatst bewerkt:
Jongens Jongens,

Ik heb hier wat "los" gemaakt merk ik O-) .

Het heeft allemaal met karakter te maken, in principe zou ik ook graag de opvolger van mijn sp1 willen hebben n.l. een sp 2. Mede omdat deze zo goed bevalt. Maar eigenlijk is dit (bijna) dezelfe motor en wil ik ook wel eens wat anders.
Blijf ik bij een 2 cylinder dan vind ik een RSVmille ook de bom, alleen jammer van het "plastic" uiterlijk. Dan blijft een Duc 999 over hier gaat dan ook mijn voorkeur naar uit echter heb ik nooit op deze fiets gereden en ben ik een beetje bang voor het sleutel gehalte.

En als ik dan bij het stoplicht sta en ik zie een hayabusa, denk ik godverdomme...... :9~~
koop een sp2 , dat smoelt tenminste :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan