GuZ
MF veteraan
waar zijn die krengen anders voor?Geef mij een SM en ik zal ook op zo'n ding de limiet proberen op te zoeken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waar zijn die krengen anders voor?Geef mij een SM en ik zal ook op zo'n ding de limiet proberen op te zoeken.
Daar heb je echt geen VTR1000 voor nodig hoor, dat lukt je met minder pk's en cc's ook wel!Waarom???
Voor de lol..... Ik vind het altijd wel geini. Vooral met van die GSI / GTI'tjes. Komen zer wijs voorbij zetten. en kijken je dan zo aan met zo'n blik: Pfff, kan je niet harder? Dan geef ik altijd ff gas tot de 180/190. Moet je dan eens zien kijken......
Even het andere uiterste:
Je zou eens op die harley van mij moeten rijden. Het is voor jou net zo gevaarlijk, alleen maar omdat de grens ergens anders ligt.
Een bocht die jij op je R6 met 120 nam, kun je dan nog maar met 60 nemen, en de motor voelt dan nog onstabieler aan ook. Maar jij wilt hem toch harder nemen, en dan lig je weer onderuit.
Conclusie = zoals al eerder genoemd: Het heeft imho geen nut om een rustigere motor te kopen, want het is afhankelijk van je eigen rijstijl, en met een minder sportieve motor is de grens eerder bereikt, maar net zo gevaarlijk.
-Aprillia Mille is ook leuk.
-Aprillia Falco ook.
-Wie kan me wat meer vertellen over een Honda VTR Firestorm?
Alleen rij je op een twin ongemerkt veel harder dan op een 4-pitter, vooral een 600. Omdat je zoveel bottom-power hebt denk je veel te vaak dat je zit te toeren tot je op de km-teller kijkt.Een twin fan aan het worden?
Kheb me laten vertellen dat de dwang om te raggen op een twin minder groot is dan op een 4-pitter.
Alleen rij je op een twin ongemerkt veel harder dan op een 4-pitter, vooral een 600. Omdat je zoveel bottom-power hebt denk je veel te vaak dat je zit te toeren tot je op de km-teller kijkt.