Hoe zit het trouwens onderhoudstechnisch met SM's?? Je kan ongetwijfeld een hoop zelf doen aan zo'n openliggend apparaat maar mbt beurten en slijtage van onderdelen?
Je kunt er gemakshalve van uitgaan, dat hoe meer pk's het ding levert des te korter de onderhoudsintervallen zijn en des te eerder iets stuk zal gaan.
Je hebt pure competitie machines en meer straatgerichte machines en vanalles er tussenin. Net wat je zelf wilt.
als ik alle motoren moet gaan beoordelen op de kneuzen die ze besturen....
Moet je eens een circuitdag gaan doen.
Er rijden mensen bij op het snelste en duurste spul wat er te koop is maar worden ondertussen wel compleet zoekgereden door de eerste de beste op een of ander brik.
Degene die aan het gas hangt maakt nog altijd het verschil.
Dat is volgens mij ook de reden waarom SM bij veel mensen niet aanslaat.
Ze rijden ermee zoals ze dat ook op een "normale" motor zouden doen.
Ja en dan is zo'n SM gewoon totaal niet praktisch.
Zo'n SM wordt pas een funbike wanneer je niet te bang bent dat ding op z'n flikker te geven.