Van suz 750 naar cafe racer

Rick-GS750

MF'er
1 mei 2004
96
0
Groningen
Mijn suz is afgelopen jaar op vakantie naar luxenburg kapot gelopen. Nu ik hem toch uit elkaar haal ga ik hem ook vlink verbouwen. Het wordt een cafe racer.
Het frame is al weer terug van de spuiter. Wil nu de tank kaal maken en polijsten. teven moet er nog een nieuwe kabelboom gemaakt worden en natuurlijk niet te vergeten het blok. weet alleen nog niet of ik het blok ga maken of ik een nieuw koop licht er een beetje aan wat de kosten zijn. Iemand nog een blok in de aanbieding? Binnenkort komen hier foto's zodat jullie de vorderingen kunnen volgen.
 
ben benieuwd naar het resultaat. Ken een hele mooie die is gebouwd door Robinjo en die vind ik heel mooi, dus ben benieuwd hoe die van jou gaat worden.

Dit is hem (even wat inspiratie voor je ;) )

750_Caf_Racer_3_1.jpg

750_Caf_Racer_4_1.jpg

750_Caf_Racer_1.jpg
 
Hij is al niet echt meer orgieneel... toen ik hem kocht leek alles oke maar kwam er snel achter dat het blok niet helemaal goed was. :9

Krijg de foto er niet zo bij alleen als attachment.. kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg..

Bijlage: Afbeelding(61).jpg
 
Laatst bewerkt:
Jesoez,da's meer een rat....flex drin en een fatsoenlijke caféracert ervan maken.
Dus geen stemmig matzwart,maar hoogglans (met verplichte sjekkert vlèk) ;)
 
Ik wil eigelijk nog een stukje van mijn frame afhalen maar vraag me nu af hoeveel ruimte ik moet overhouden van het bevestigings punt van de veer.



misc
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/[/img[/


Ik hoorde ook dat het in nederland niet toegestaan is dat de achter band uit de motor steekt... weet iemand wat hier van waar is...
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook nog niet helemaal uit ho het werkt met de foto's.. kan iemand het nog een keer duidelijk uitleggen... ;)
 
Foto's plaatsen:
tik in [im-gatt] (maar zonder koppelteken!) en onderaan dit tekstvlak open je dan je attachment/foto door op bladeren te klikken en het bewuste document te openen.
Let op: dit document mag maar 100 kb groot zijn!
Daarna op 'posten' klikken en voilá; je berichtje wordt vergezeld door een docu/ foto. ;)
 
Vandaag eindelijk weer bezig geweest.. Heb de voorvork en de achter brug er weer ingezet... Ging niet helemaal van harte.. was vergeten dat de lak ook in het schroefdraad ging zitten. heb toen het draad weer lak vrij gekregen door er voorzichtig een stukje een moer op te draaien en steeds er weer af te draaien.Zo kwam stukje voor stukje de draad weer te voorschijn. Wat is die lak hard!!!! is natuurlijk alleen maar een goed teken. Heb nu de wielen mee genomen om kaal te maken... Zijn mooie alu wielen maar de vorige eigenaar zal hier niet van gehouden hebben... ik wel dus moet er even mee bezig met verf afbeid. Als het mee zit staat hij volgend weekend weer op z'n wielen.. *D ..
 
Ja zag het zelf nu ook... een motor uit elkaar draaien lukt nu wel maar fotograferen moet ik nog even oefenen ;) ... foto is gemaakt met mijn telefoon.
Maar het gaat om het idee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan