Van Velde motoren

Nikkezz

Rookie
13 jul 2005
5
0
Hallo,
Heeft iemand hier ervaring met van Velde motoren? Ik zit er over te denken om er een motor te kopen.
Het is volgens mij geen dealer of wel? Hoe zit het bij hen met de garantie zaken en dergelijke?
Op www.motordealer.info kan ik ze ook niet weer vinden.
Dus als iemand ervaring (zowel positief als negatief) met hen heeft dan zou ik het graag willen horen.
Alvast bedankt!
 
dat niet volgens mij, maar vriend van me is weleens voor niets naar hem toegereden. Toezeggingen gedaan die niet klopte. Verder weet ik er niet veel van :)
 
adverteert veel op marktplaats, heb er eens geinformeerd naar een MV en voor mijn r6 wilde hij een mooie prijs geven. Heb dan een MV hier in de buurt gevonden, met minder kilometers. Kwam wel betrouwbaar over.
 
adverteert veel op marktplaats, heb er eens geinformeerd naar een MV en voor mijn r6 wilde hij een mooie prijs geven. Heb dan een MV hier in de buurt gevonden, met minder kilometers. Kwam wel betrouwbaar over.

Wat geeft ie gemiddeld voor een brommer dan? Meer dan de bovag koerslijst?
 
bel hem eens op dan weet je het direkt, kijk eerst naar wat anderen vragen voor hun motor. de inruilprijs ligt daar ongeveer 1000 a 1500 euro onder gemiddeld.
 
het is de vader van gerard v velde, ze handelen samen een beetje in italianen.
Ik denk dat mijn 998 daar ook vandaan gaat komen, als ik een leuke prijs krijg voor de 748.

ben er een keer of wat geweest en ik had er een vrij goed gevoel over.
 
Ah oke, dan denk ik dat ik er ook maar eens een ritje aan ga wagen. In ieder geval bedankt voor al jullie reacties! :}
 
Heb er eens een Ducati 996 SPS gekocht en dat was een dikke miskoop. 1500 euro schade gehad aan 't blok omdattie niet goed was onderhouden terwijl wel alle 'stempels' in 't boekie stonden... Garantie tot aan de deur natuurlijk. Die mensen weten dus niet wat ze verkopen, maar zo doen ze 't je wel geloven. Ik weet niet hoe 't er nu bij hen aan toe gaat, maar (vooral de vader) is een handelaar 1e klas en ziet alleen graag geld binnen komen, liever dat dan jou aan een goede motor helpen is mijn ervaring.

Nadat ik 'em had opgelapt verkeerde hij in perfecte staat, maar heb 'em moeten wegdoen, omdat ik 't me niet meer kon veroorloven financieel gezien. Achteraf niet erg, want die 2 cilinders liggen me toch niet zo.
 
Laatst bewerkt:
wat ik er van gehoord heb int dorp. is dat gerard van velde gewoon ducati's koopt en ze dan door verkoopt.
zn pa is/was slager in het dorp
ik heb geen idee hoeveel verstand ze er van hebben. Gerard is zelf gek van ducati, en zal er daarom wel wat mee handelen.
hij heeft ook wat auto's in de verkoop.
 
Gokje: Van Velde Motoren in Heerde. Hmmm... Hij is in ieder geval al niet in staat om "MV Agusta" correct te spellen ("Augusta" in plaats van "Agusta")... Waar heb ik dat meer gezien :X


Hij heeft je commentaar kennelijk gelezen:


Op deze site vindt u een selectie van onze nieuwe en gebruikte motoren.

Bij Van Velde motoren staan een aantal nieuwe en gebruikte kwaliteitsmotoren
zo goed als nieuw, van bijv. Ducati, MV-Agusta, Benelli, Aprilia.


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan