Maar een beest in het terrein.
Op gereden... niet voorruit te branden, de XTZ.
Z' n gewicht heeft tie ook niet mee...
En wat is niet vooruit te branden? Ding heeft best een sterke motor? Hij is wel zwaar inderdaad.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar een beest in het terrein.
Op gereden... niet voorruit te branden, de XTZ.
Z' n gewicht heeft tie ook niet mee...
Maar een beest in het terrein.
Ja, is geen motor om zonder handschoenen aan te pakken.Huh?
Hoezo bijt die van jou dan...
Wel de oude he? Die nieuwe is stiekem laf.
Op gereden... niet voorruit te branden, de XTZ.
Z' n gewicht heeft tie ook niet mee...
Ja, is geen motor om zonder handschoenen aan te pakken.
Ja, mee eens dat dat een goede combinatie is. Zou ik overwegen. Maar, wil je 1 motor vind ik de XTZ behoorlijk ok. Wil je iets meer offroad, kijk ook naar de ktm 640 adventure.Ik heb er een uur op gereden op xt, ik vond het maar gezapig ding, vering, remmen, gasrespons is veeels te soft, d'r gebeurt maar weinig, de moet 20 pk bij en 50 kg eraf.
Deze dus...(En de VFR mooi in de garage laten staan,KTM lekker de bij bevalt mij ook goed )[afbeelding]