B07
MF veteraan
Ik zit al een tijdje met het gekken idee om mijn Honda VT500 luchtgekoeld te maken.
Er zitten al koelvinnen op de cilinder, nu was het idee om gaten/sleuven te maken in de waterkoelkanalen , waar de pijlen staan, en wat ik met de schroevendraaier aanwijs, zodat de rijwind erin kan blazen.
Alle slangen en de radiateur worden dan eraf gehaald, de ventilator zet ik achter de achterste cilinder voor extra koeling, aangezien die minder wind vangt.
Ik denk niet dat iemand dit al eens geprobeerd heeft maar wat denken jullie, zou die overhit raken en warm/vastlopen, of is er een kans dat die het blijft doen?
Er zitten al koelvinnen op de cilinder, nu was het idee om gaten/sleuven te maken in de waterkoelkanalen , waar de pijlen staan, en wat ik met de schroevendraaier aanwijs, zodat de rijwind erin kan blazen.
Alle slangen en de radiateur worden dan eraf gehaald, de ventilator zet ik achter de achterste cilinder voor extra koeling, aangezien die minder wind vangt.
Ik denk niet dat iemand dit al eens geprobeerd heeft maar wat denken jullie, zou die overhit raken en warm/vastlopen, of is er een kans dat die het blijft doen?