Van welke rijtechnische capriolen krijg jij een big smile?

Wat ik ook wel eens doe is een wheely en een stoppie tegelijkertijd.

Met een stoppie rij je op je voorwiel, met een wheely rij je op je achterwiel, maar ik probeer dan wel eens op voorwiel én achterwiel tegelijkertijd te rijden.

Alleen op een stil weggetje buiten de BBK en met db-killer uiteraard.
 
Zie idd regelmatig mensen die hun knie in de bocht gebruiken omdat het op twee wielen niet lukt :Y

Soms zelfs hun elleboog :X

Wel alleen rechter bochten trouwens, als ik in linker bochten op twee wielen zou gaan, dan gaat er iets niet helemaal goed :X
 
Al die blerende opgeschoten net droog achter de oren wannabee's die denken dat ze met de knieen aan de grond lekker snel de bocht doorgaan, gewoon fluitend buitenom in een bocht voorbij gaan
 
Wat ik ook wel eens doe als ik in een stoere bui ben:

Een stukje zonder geel hesje rijden.

Alleen op een stil weggetje buiten de BBK en met db-killer uiteraard.
 
Wat ik ook wel eens doe als ik in een stoere bui ben:

Een stukje zonder geel hesje rijden.

Alleen op een stil weggetje buiten de BBK en met db-killer uiteraard.

Wow. Zonder Hesje? ... Respect.
pas maar op.
(nu mag dat nog: zonder hesje rijden, straks, als menselijk-sturen verboden is, dan is het hesje op je zelfrijdende motor verplicht, anders zien de robots je niet ... )
 
@TS.. Leuke lijst. Duimpje!

een extra item:
Bij Turbo rotondes....
(edit. laat maar, vul zelf maar in, maar vooral niet aanmoedigen)

oja: natuurlijk alleen met de DB killer erin.
 
Laatst bewerkt:
ff stootje gas geven bij stoplicht overstekende voetgangers.
of een golfje, civic bij het stoplight opjutten met je gas en vervolgens lekker rustig weg te toeren.
 
Alles wat ik geleerd heb op de crossbaan gaan uit proberen in de stad.

Stiekum zijn er nog aardig veel springbulten te vinden in het centrum.
Vooral die aanhangers met oprijplaten van de gemeentewerken zijn goed voor een 360 upside down tabletop met een reverse superman tailgrip. *D
 
Al die blerende opgeschoten net droog achter de oren wannabee's die denken dat ze met de knieen aan de grond lekker snel de bocht doorgaan, gewoon fluitend buitenom in een bocht voorbij gaan

En dan zelf rechtop blijven zitten, zoals ik op mijn slagschip.
 
Ik trap graag hele groepen wielrenners van dijken af.

Uiteraard zonder DB-killers want door op de dijk te rijden ben ik toch al in overtreding.
 
Wat leuk is, is om tijdens het woonwerkverkeer te doen alsof je een auto bent.

- De hele weg naar het werk in het linkse vak rijden.
- Geen richtingaanwijzer gebruiken.
- Om de 250 meter zonder aanwijsbare reden even de rem aantikken.
- Heel af en toe over 2 baanvakken heen slalommen en doen alsof je een smartphone vast hebt.
- Plotseling gas inhouden en doen alsof je wat zoekt in je zijkoffer. (Ik heb geen zijkoffer)
 
ff stootje gas geven bij stoplicht overstekende voetgangers.
of een golfje, civic bij het stoplight opjutten met je gas en vervolgens lekker rustig weg te toeren.
:^ :Y Maar is nog leuker als je weet dat ze staan te flitsen! wel hard optrekken en dan de max snelheid niet passeren, fanatieke koekblikkers vliegen door en....FLITS })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan