Van wie zijn deze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drassie

MF'er
15 sep 2003
84
0
Zandvoort
Ja, ik stond een keer te fotograferen hier om de hoek en toen zag ik deze fraaie fietsen... Ik heb de originele voor de rechtmatige eigenaars.. Laat maar even weten of je deze herkent als vanjezelf of van een vriend/vriendin

8-)
 
Ogenblik, ik zal ze er even bijzetten natuurlijk

40790
 
Ok, hoe ziet een MF sticker eruit en waar plak je die?...

Weet ik veel, ik heb daar toen niet echt op gelet nee, dacht dat het wel leuk was, want ik heb ook een paar actie foto's in de tarzanbocht... :?

Zet maar op slot dan he.?.. Nutteloze topics........... ;(
 
Hoi Drassie,

hoe leuk en geod bedoeld het ook is ben ik bang dat je de eigenaren van deze fietsen hier niet gaat vinden. Er rijden iets van 400.000 motors rond (is ook al ergens een topic over hier op MF) en MF heeft +/- 10.000 users. Zeg dat een kwart procent van motorrijdend Nederland hier kijkt denk ik dat je heel weinig kans hebt dat ze van een mf'er zijn.

De stickers waar iedereen op doelt kun je hier vinden: MF kentekenplaat stickers NIEUWE bestellingen Deze kun je in de rechterbovenhoek van je kenteken plakken zodat je herkenbaar bent voor andere MF'ers.
Als je stickertjes wilt zien maak je hier Datum (MEGA) Meeting: 21 september!!! een goeie kans :P

Als je daar nou foto's maakt dan weet je zeker dat het mf'ers zijn en kun je meteen in het echie kennis maken met een hoop mf'ers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan