Van zijspan naar aanhanger en terug

Ik vind het idee wel grappig, en heb zelf ook wel eens aan zoiets lopen denken, mijn Freebird aanhanger staat naast mijn motor geparkeerd(mits niet in gebruik natuurlijk), en dan is die gedachtensprong zo gemaakt :Y
 
Heb geen details getekend.

full

full

full

full

full
 
En dat dan met passagier. Eerst vooruit rijden en dan achteruit. :+
Nee een passagier mag niet in de aanhanger :]



Het donker grijze wiel zit zoals bij de zijspan,
het licht grijze wiel zit zoals bij de aanhanger.

Het zwarte puntje is het scharnierpunt. :)
 
Het idee is erg leuk. De vraag of je dit rijdend kunt veranderen lijkt me retorisch (nee dus).

Ik heb het gevoel dat het een Alpenkreuzer wordt. Parkeren ombouwen en dan weer je weg vervolgen zeg maar.

Nou ik ben benieuwd of dit nog verder wordt doorontwikkeld.

Ik blijf het met grote nieuwsgierigheid volgen.

Misschien wel leuk om er gelijk een dieselblok in te bouwen. Kun je voor weinig kosten mooi op en neer naar je werk.

*O*
 
Laatst bewerkt:
ff iets wat ik me afvraag en misschien een ander licht werpt op de discussie; als ik me het goed herriner wordt een aanhanger omschreven als een demontabel aanhangsel achter een voertuig. Als je het dus vastlast maakt het deel uit van het voertuig en heb je dus een driewielige motorfiets.....dan mag je dus harder dan 80. Alhoewel ik me daar nooit aan houd. Ik heb zelf de aanhanger vastgebout aan de motor zodat ik ook geen "klonk" gevoel heb. An sich wel prettiger.
 
. Als je het dus vastlast maakt het deel uit van het voertuig en heb je dus een driewielige motorfiets.....dan mag je dus harder dan 80. Alhoewel ik me daar nooit aan houd. Ik heb zelf de aanhanger vastgebout aan de motor zodat ik ook geen "klonk" gevoel heb. An sich wel prettiger.

Je bedoeld zoiets als een "gelede bus"
Dat is inderdaad 1 voertuig, er zit namelijk een gele kentekenplaat aan de achterkant.
geledebus7774Gennep.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan