van z'n moto gegleden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

knee down

Die hard MF'er
8 sep 2003
312
0
West-Friesland
Ik reed gisteren nog even een rondje om op de motor nog ff lekker langs de dijk te knallen...
Op de kruizing richting de dijk zag ik een gele bergingsvrachtwagen voorbij komen met een grijze Triumph Daytona achterop. Die kwam dus ook van de dijk af!!
Alleen zonder bestuurder. Wat een zonde |( DE hele voorkuip lag aan diggelen en het stuur stond er krom op.
Nou ken ik dit stukje dijk als mijn achterbroekzak (de dijk vanuit Monnickendam richting Marken) en weet als geen ander dat er gemene stukjes bocht in kunnen zitten maar het is o zo heerlijk om er met snelheid doorheen te vliegen.
Om vervolgens met een hartslag van 200 aan het einde van de dijk even bij te komen. Helaas ging het gisteravond voor de Triumph"piloot" minder goed.

Beterschap gewenst...
 
Slotje.

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan