Van Zon Racing Days 12 Aug Zolder

woefiemotard

MF veteraan
26 feb 2003
3.768
17
antwerpen
Ben daar met nog 2 maatjes,nog iemand ? :)
Is vrij rijden of zoiets ,weet het niet juist,heb me gewoon ingeschreven omdat het goedkoop was ( beginner-pannekoek-klasse :+ )
 
vrij rijden op zolder kost normaal ook maar 115,= euro,
vrijdag a.s. kost het zelfs maar 75,= euro!!!!!

greatz krommie
marc2.jpg
 
Was heeeeeel warm ,ging lekker :P
Had me ingeschreven voor vrij rijden voor beginners,bleek dit niveau 1 te zijn ( al gedaan ) dus te laat gemerkt :+ :( ( dankuwel 'Stealthy ;) voor me erop te wijzen )
Dus ikke me snel bij de minder snelle groep ( had niveau 1 Mei vorig jaar gedaan en ondertussen nimeer op Zolder geweest ) ,kwestie van ni af te gaan ;)
Heb maar twee sessies kunnen rijden,kreeg veel last van men rotte rechterschouder :( maar heb me goed geamuseerd en volges Peter SP2 een 1.57 gereden wat me heel blij maakte :P :P

Merciekes aan Peter en Joe voor de fotookes ( benieuwd benieuwd :P ) en de filmkes :} :} :} :} :} :} THX dudes !! ;)

Voor de rest niks dan lof voor de Pirelli Diablo's ,hebben geen krimp gegeven ( beetje schuiven ,zo 'n keertje of 4 ,maar men eigen overmoedschuld :+ ) en hangen er dus niet bij als een hoopje gort zoals men ouwe D207's vroeger op circuit :)
Heil Diablo ;)
 
Allez,

Ben nog gebleven tot de laatste snik *D De laatste sessie heb ik me rot geamuseerd. Instructeur begon al direct met kietelen wie wilde volgen. Heb ik mij maar opgeoffered :P . Hebben de laatste sessie dus alleen gereden en tempo lag wel lekker.
Alleen spijtig dat de vermoeidheid begon op te zetten.
Vroeg mij om de kop te nemen de laatste ronden. Gas er op dus! Die 3 doordraaiers alles aan de grond en gassen. Was alleen beetje vermoeit en vergeten dat er dus een chicane lag (achter de parking) |( Kom daar lekker aangeknort met het tellertje in rood ;) Rem daar alsof ik nog aan het toeren was. Gelukkig realiseer ik mij op tijd dat daar toch geen rechtstuk meer is. Precies kleine black-out :? Alles dicht om snelheid te minderen. Vlak voor de chicane terug vol gas er op om door die zandbak in de chicane te ploegen. Was dus absoluut niet meer te halen en dus ook niet geprobeerd.
Moraal van verhaal was dus dak mij direct in de ander groep had moeten zetten zoals je nog had aangegeven woefiemotard :} Trouwens bij binnenkomen op laatste sessie vroeg die instructeur wat ik daar zat te doen :?
Wel euh mijn bijna eerste circuitdag doen ...

Dus ik ben dus al aan kijken om in sept terug in zolder te gaan toeren O-)


p.s: De banden waren perfect afgesleten ! Diablo Corsa rules. Geen enkele schuiver tenzij bij hard aanremmen van scherpe haakse net stukje voor de recht lijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan