Vanavond (20 mei) Motor Special bij Blik op de weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Links langs de vluchtheuvels omdat ie de motor niet kent en niet weet hoe die remt ? Hoor ik dat nu goed ??
 
Wat een sukkels bestaan er toch....
En waar gebeurt t allemaal mee? Heb geen choppertje zien crashen/bekeurd worden! O-)

Dat komt omdat die gasten allemaal wijdbeens zitten, omvallen kunnen ze niet en hard ook niet..tot het moment vd bevalling

;)
 
Moest toch wel hartelijk lachen om dat 'startprobleem'.

Soms zijn het net mensen, die motoragenten :+


komt me verder helemaal niet bekend voor hoor O-)


En die agent in de auto onderweg naar het ongeluk was behoorlijk :( :( :( geloof ik. Terecht overigens. Had ie alleen niet door de berm gekund ofzo :?
 
Vond er een moraliserend ondertoontje inzitten ... dat kan beter Leo B|
En die eerste op dat industrieterrein werd genaaid B| Goed, het mag niet, maar hij bracht tenminste geen anderen in gevaar, een beetje schappelijker had ook wel gekund B|

En ik weet ook weer waarom ik m'n motor nooit uitleen :X

Links langs de vluchtheuvels omdat ie de motor niet kent en niet weet hoe die remt ? Hoor ik dat nu goed ??
Ja |(
 
Waarom filmen ze altijd bij mij in de buurt?

Oom agent (die knakker met die snor) die op de motor reed om die geleend kawa aan de kant te zetten woont zelfs 2 straten verderop. De kawa werd aangehouden paar kilometer bij mij vandaan...

Elke aflevering vrees ik mijn tv-debuut ;)
 
Waarom filmen ze altijd bij mij in de buurt?

Oom agent (die knakker met die snor) die op de motor reed om die geleend kawa aan de kant te zetten woont zelfs 2 straten verderop. De kawa werd aangehouden paar kilometer bij mij vandaan...

Elke aflevering vrees ik mijn tv-debuut ;)
Toch leuk ... je eigen fifteen seconds of fame :)
 
OK - welke mf-er is de pisang????

full
 
net nog op op topgear : een race tussen een 911 en een R1, waarbij de 911 nipt won .... :(

laten ze eens de budgetten gelijk trekken , eens kijken hoe ver je in een fiat panda komt :P

gelukkig gaan de ontwikkelingen op motorgebied sneller dan op autogebied, mag aannemen dat bijv. de niewe gixxer 1000 sneller gaat dan de R1 die daar gebruikt werd (vast al wel uit '03 of eerder) ????
 
die belg had wel goed mazzel zeg!
alleen een beetje jammer van dat agressieve gedoe
naar een koekblikker die zich gewoon aan de limiet houd!
wel lekker geluidje in die zxr7
 
leuke aflevering,.,, wel lachen met die Belg. die konden zij niet bijhouden..dat wil ook .,...............yeah.....met een zx 10 moet het lukken...of was het ook een zx 10.............??????????????
 
net nog op op topgear : een race tussen een 911 en een R1, waarbij de 911 nipt won .... :(

laten ze eens de budgetten gelijk trekken , eens kijken hoe ver je in een fiat panda komt :P

gelukkig gaan de ontwikkelingen op motorgebied sneller dan op autogebied, mag aannemen dat bijv. de niewe gixxer 1000 sneller gaat dan de R1 die daar gebruikt werd (vast al wel uit '03 of eerder) ????

dat was de r1 uit '98 heb het niet gezien maar denk dat ik het een tijd terug gezien heb... of dit moet een nieuwere uitgave zijn met een nieuwere r1 en een nieuwere porsche, wit-rode r1? en grijze 911?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan