Vanavond (21-11) Top Gear / Nordschleife

Een vriend van me is daar 2 jaar geleden geweest.
Toen was het geloof ik iets van 12 euro/ronde. Het is natuurlijk wel een circuit is van 14 km.
Daarna was zijn Firestorm echt niets meer waard. Helemaal afgeragd. Ik wist niet dat een Honda zo kon rammelen. :X
 
Viel me wel op dat hij met een Jaguar Diesel af en toe ook een motor inhaalde...verder wel een leuk stukje...Sabine kent dan blijkbaar wel eht circuit als haar broekzak, maar moest in een vreemde auto, met het stuur aan de verkeerde kant rijden....en dus ook met links schakelen....kan hoor.

Ik ga volgende zomer zeker een keer kijken daar!
 
Zo, nu iedereen voldoende adrenaline-level heeft: ben voorzichtig volgens jaar aub :)

heb geen zin weer een paar kilo MF-ers van de vangrails te moeten krabben |(

Leuke reportage, dat absoluut. Maar erg verkeerd voor de Touristenfahrt....zal volgens jaar NOG drukker worden met nog meer malloten die nu een rondje 9:59 van Jeremy willen verbreken. :(
 
Zo, nu iedereen voldoende adrenaline-level heeft: ben voorzichtig volgens jaar aub :)

heb geen zin weer een paar kilo MF-ers van de vangrails te moeten krabben |(

Leuke reportage, dat absoluut. Maar erg verkeerd voor de Touristenfahrt....zal volgens jaar NOG drukker worden met nog meer malloten die nu een rondje 9:59 van Jeremy willen verbreken. :(

9.59 haal je toch bijna te voet.... :X

Snel is het iig niet. Voor een diesel misschien nog redelijk, met de motor met 9 vingers in de neus...
 
Viel me wel op dat hij met een Jaguar Diesel af en toe ook een motor inhaalde...verder wel een leuk stukje...Sabine kent dan blijkbaar wel eht circuit als haar broekzak, maar moest in een vreemde auto, met het stuur aan de verkeerde kant rijden....en dus ook met links schakelen....kan hoor.

Ik ga volgende zomer zeker een keer kijken daar!

Sabine rijdt in de Ringtaxi.... een BMW M5 met 400pk elke dag zo'n 50 rondjes (schat ik, FABIAN?)... dus die kent het circuit vast wel....
 
Das dik 8u continue ringen gek (@10mins per rondje).

Beter pak je calc.exe erbij vanavond ;)

ik doe iets fout.... :+

de bedoeling was alleen om aan te geven dat Sabine wat meer rondhangt op de Ring dan (bijna) ieder ander persoontje.... maar ja, dat weten jullie 'ringhelden' natuurlijk veel beter :Z

@PaulR1: make your point....
 
ik doe iets fout.... :+

de bedoeling was alleen om aan te geven dat Sabine wat meer rondhangt op de Ring dan (bijna) ieder ander persoontje.... maar ja, dat weten jullie 'ringhelden' natuurlijk veel beter :Z

@PaulR1: make your point....

Met gekke vent bedoelde ik die 50 rondjes... ;)

Meer dan 10 jaar lang was het big fun... But not anymore....
 
lijkt me wel super tof om daar us n keer overheen te sjeesen...
lijkt me wel riskant ivm vele koekblikken. ze moeten wel rekening met je houden, doen ze dat niet, ben jij de eerste die dat voel :X
ben n keer over spa gereden, daar is ook nix mis mee hoor...

Als jij daar voor het eerst gaat rijden moet JIJ rekening met de auto's houden, en niet andersom. Niet lullig bedoeld hoor.
 
VInd ik wel een cool circuit..
En Espace race , echt grappig(omdat mn pa vroeger een Espace had)

Maar niet echt speciaal gemaakt voor motorijders.. ivm security..
grind enzo...

of toch?

14 € / keer vind ik wel tof..
hoelang mag je er dan opblijven?

Het enige waar ik schrik van heb, is dat ik in het beign op het gemak wil doen, en dat ik in de weg ga rijden van anderen..
of kan je gewoon vergelijken met "karting"...

greest
 
VInd ik wel een cool circuit..
En Espace race , echt grappig(omdat mn pa vroeger een Espace had)

Maar niet echt speciaal gemaakt voor motorijders.. ivm security..
grind enzo...

of toch?

14 € / keer vind ik wel tof..
hoelang mag je er dan opblijven?

Het enige waar ik schrik van heb, is dat ik in het beign op het gemak wil doen, en dat ik in de weg ga rijden van anderen..
of kan je gewoon vergelijken met "karting"...

greest

Voor €14,- mag je een rondje rijden. 21 km van het mooiste circuit ter wereld...

Je kunt ook een 5-ronden, 6-ronden, 12-ronden of een jaarkaart kopen. Hou er alleen wel rekening mee dat de 5-ronden kaart alleen op de dag van aankoop geldig is. Dat zou ik dus niet doen.
 
Het enige waar ik schrik van heb, is dat ik in het beign op het gemak wil doen, en dat ik in de weg ga rijden van anderen..

het is GOED dat je daar schrik van hebt, dat zorgt ervoor dat je niet via de ANWB naar huis hoeft. zoals gezegd, degene die de eerste keer daar overheen rijdt "oow, ik ken wel rije"... die komt vaak niet met zijn eigen vervoer naar huis.
 
Leuke reportage, dat absoluut. Maar erg verkeerd voor de Touristenfahrt....zal volgens jaar NOG drukker worden met nog meer malloten die nu een rondje 9:59 van Jeremy willen verbreken. :(

Aan de andere kant is 9:59 niet echt een supertijd. Vorig jaar met m'n Seat Leon 20VT (180pk) ook rond die koers gezeten en dat in totaal van 3 rondjes rijden (op video opgenomen :) Of dit Jaguar is gewoon een trage sloep
8-)

Maar met m'n motor ga ik er echt niet op rijden. Ik heb er teveel auto's vanaf zien schieten. En in die enkele ritjes die ik op de ring heb gereden is het goed opletten want je word echt van je sokken gereden. Dat zag je in de Topgear uitzending ook, hij werd continue ingehaald :P
En als motorrijder zijn er ook van die fijne uitloopstroken... NOT.
 
Terug
Bovenaan Onderaan